۱۳۸۷ شهریور ۶, چهارشنبه

با حضور: ستاره‌های راک در شبکه ۳

دیشب در شبکه‌ی ۳ شاهد حضور چستر بنینگتون، مایکل جکسون، مارلین منسون و حتی وکالز گروه د راسموس بودیم!!!!! (و البته یک عده‌ی دیگه از بروبکس) هرچند این حضور در مجموع به ۳۰ ثانیه هم نرسید اما در نوع خودش تاثیرگذار بود.

بحث از گروه‌های شیطان‌پرست شروع شد و به رپ رسید. بحث، به شدت غیرقابل باوری، شاخه‌شاخه بود و بدون این‌که حتی خودش باور داشته باشه که چی می‌خواد بگه، سعی کرده بود تنها مانند یک میکسر عمل کنه! ساختن یک ملغمه به‌جای مستند اجتماعی، کاری بود که ما شاهدش بودیم. اون‌چه که شما شنیدین قطعه‌ای از گیتارالکتریک سولوی یه گروه راک معمولی بود. بعد، عکس‌های مبهمی از منسون و یک جمجمه و سپس چند پسر ایرونی رپر که چهره‌شون شطرنجی شده بود. اینا چقدر به‌هم ارتباط دارن؟


عکسی از گیتاریست گروه دهه هشتادی کیس، که زبون گنده‌ای داشت و صورتش رو رنگ می‌کرد با یک نما از ویدئوی رامشتین، صحبت‌های یک دختر و چند پسر متنبه شده، و افاضات چند کارشناس معلوم‌الحال می خواست به مردم ثابت کنه که موسیقی خارجی و رپ صرفاً در نوع خودش یعنی شیطان‌پرستی ودر تلاش بود مردم رو متوجه‌ی این امر کنه که اگر دیدید فرزندتون داره چنین موزیکی رو گوش می‌ده بدونید که اون فقط داره تمایلات پنهان خودش رو به خونخواری و خرافه‌پرستی‌ گروه‌های طرفدار شیطان ابراز می‌کنه.


تنها چیزی که توی این برنامه حرف حساب بود فقط یک جمله بود:
دکتر سیما فردوسی‌پور می‌گه: باید ببینیم تعلیماتی که ما در مدرسه به بچه‌ها دادیم کجاش غلط بوده…که بلافاصله ادامه‌ی حرفش قطع می‌شه…

احتمالاً این آدم داره می‌گه: شیطون ممکنه توی ریش شما هم رخنه کنه! بله، حتی شمای ریش‌دار، دوست عزیز!

سه تا بچه منفی که از زیر زمین سبز شدن…وای وای وای…

به این می‌گن مدل خروس. بله، خروس اصولاً موجود غیراخلاقی‌ای هستش. با اون حرکات جلفش جلوی انظار عمومی که به‌راحتی پوست از سر مرغ‌ها هم می‌کنه!

چقدر واضح، حتی زیرزمین محل زندگی‌شون هم معلومه! اشرار! ایش…حالم به‌هم خورد!!

وای خاک عالم…شماره تلفن ما هم توش ۳ تا ۶ وجود داره. لابد واسه همونه که هروقت دیال‌آپ کانکت می‌شم چیزای شیطانی برام ایمیل می‌شه!!!

این‌هم لوگوی وحشت‌انگیز برنامه‌ست…سعی کنید متنبه شید. شما این شکلی خواهید شد. شبیه یک خووخوو!

آفرین به این رپر جوون و جسور. بدون شک اون اولین رپریه که جلوی دوربین صداو سیما رپ‌خونی کرده! (اما طفلی، چه استرسی توی صداش موج می‌زد)

بنده به‌عنوان کسی که موسیقی رو به‌طور حرفه‌ای گوش می‌کنه از همه‌ی گروه‌هایی که صدا و سیما بهشون انگ شیطان‌پرستی زد عذر می‌خوام. چطور ممکنه آدم یک گیتار سولوی ناب از همون آدمایی که شما بهشون توهین کردین بشنوه و لذت نبره؟ خدا موسیقی رو به‌عنوان تجلی زیبایی و بصورت یک هنر در اختیار بندگانش قرار داده…حالا این‌که هر هنری شاخه‌شاخه شده و جنبه‌ی خوب و بد داره، دلیل براین نیست که کل اون هنر رو زیر سوال ببریم و نفی کنیم.

۱۳۸۷ شهریور ۴, دوشنبه

تصاویر تامل برانگیز فقر در آفریقا






تیپ شناسی مانکن های تهرانی!

خاصیت اسمزی «حجاب اجباری» و تیپ شناسی مانکن های تهرانی!   

مانکن های ارزشی با حجاب برتر!

مانکن های بالا در مغازه های اطراف حرم شاه عبدالعظیم(ع) شهرری هستند، با چادر عربی و غیرعربی و ظاهرا الصلاح! و البته با حجب و حیا.

مانکنی  مساله دار ! که نماد وضعیت کنونی حجاب در جامعه ما هم هست!

خیلی با خودم کلنجار رفتم که این عکسو شطرنجی کنم یا نه!...فکر نکنم که کسی رو به گناه بیاندازه! این مانکن در مغازه های لباس فروشی خیابان جمهوری بود. وقتی ازش عکس گرفتم، صاحب مغازه-که صحنه عکس گرفتن من رو دید- یهو پاشد و  یک نگاه بدی به من کرد و مانکن مساله دار رو  به طرز بدی بغل کرد و برد پشت ویترین! قایمش کرد. وقتی که مانکن های خیابان جمهوری اینجوری باشن، دیگه مانکن های الهیه و جردن وبه اصطلاح جاهای «مکش مرگ ما پرور!» چطوری هستن؟

مانکن های مرد و لزوم پوشیدگی!

البته ...پوشیدگی و حجاب برای مانکن های مرد هم لازم الاجرا است و ایران تنها کشوری است که حجاب برای مانکن ها هم ضرورت دارد و حجاب نشانه شخصیت مانکن ها هم محسوب می شود!

مانکن های سانسوِر شده در خیابان صفاییه قم !


منبع :: stone-man.weblog.sh

منبع :: stone-man.weblog.sh

مانکن های سانسوِر شده این بار در اصفهان!

به دستور اماکن چهره عروسک ها پوشانده شد.
عکسهای زیر از چند لباس فروشی در اصفهان گرفته شده است.

مدتی است به دستور اماکن اصفهان لباس فروشی های این شهر مجبور شدند یا مانکن زن نداشته باشند و یا به نحوی صورت آنها پوشیده شده باشد.
و به تازگی هم دستور داده است که این مانکن ها سینه نداشته باشند که هنوز مانکن بی سینه ندیده ام و احتمالا به زودی آن هم اجرا خواهد شد.
تا کنون همه جا صحبت از حقوق انسانی بود و همگی سعی داشتیم که حقوق انسانهای ایران را از حکومت مردان جمهوری اسلامی بخواهیم و از شواهد پیداست باید برنامه هایی هم برای حمایت از حقوق عروسک ها داشته باشیم.
این صحنه ها بسیار بیشتر بودند و خیلی از آنها خنده دار تر و باورنکردنی تر از اینها بودند که اجازه عکس گرفتن از همه آنها را پیدا نکردم ولی فکر می کنم همین چند عکس برای درک اوضاع موجود کافی باشد.

میترا حجار در نقش مانکن

یک آگهی عجیب در روزنامه همشهری

به متن این آگهی دقت کنید:

اگر از شما نظر می‌خواستند، می گفتید که برج میلاد وسط کدامیک از میدان های تهران ساخته شود؟!

این آگهی در صفحه 13 از ضمیمه ایستگاه همشهری - ش 71 مورخ 8 مرداد 87 - منتشر شده است. بامزه تر اینکه "تهران" را "طهران" نوشته است!

نگاه کنید:

آیا همشهری هم شوخی‌اش گرفته و این فقط یک آگهی طنز معمولی است یا؟

بازهم جنگ، بازهم درد، بازهم آتش، بازهم مرگ

زن جنگ زده گرجی به روایت رویترز

سنگ قبر خسرو شکیبایی

روحش قرین رحمت الهی ویادش گرامی باد.

سوتی در حد تیم‌ملی در مصاحبه‌ی بعد بازی افشین قطبی

درمصاحبه‌ی بعد مسابقه پرسپولیس و پاس همدان، افشین قطبی می‌خواست در مورد جو ورزشگاه آزادی بدون تماشاچی صحبت‌کنه، واژه‌ی فارسی یادش نیومد، پرسید «سیمتری» (cemetery) به فارسی چی‌میشه، هیچکی جواب نداد، اضافه کرد اونجایی که مرده‌ها می‌میرن میزارن توش چی می‌شه، یکی از حاضران گفت جهنم!!! آیا واقعا همه که می‌میرن، میرن جهنم. بعد بالاخره یکی بهش رسوند قبرستان. واقعا تو اون جمع کسی نمی‌دونست. عجیبه ...

این زیپ اگه باز شه خیلی خطرناکه حسن

مایلی کهن: مراسم افتتاحیه المپیک افسوس مرا برانگیخت

منبع: خبرگزاری مهر

دانلود کلیپی برای علاقمندان س ک س

 با دو کیفیت 3gp و wmv دانلودش کنید

وقتی که با "دست خالی" بخواهی حقت رو پس بگیری!

در اعتراضات مربوط به جداسازی کرانه غربی توسط اسرائیل، یک جوان فلسطینی به صورت یک افسر اسرائیلی مشت می زند**به حضور گسترده گروه های حامی حقوق بشر که با دوربین در صحنه هستند توجه کنید**عکس روز دیلی تلگراف

A Palestinian youth punches an Israeli border police officer in the face, during a protest against Israel's separation barrier, in the West Bank village of Naalin

س.ک.س علنی در یک اداره (۱۸)

10 نکته که احتمالآ در مورد س ک س نمی‌دانید

 

ماشا، یک مدل هنرپیشه خواننده رقاصه و حالا ...


«ماشا الیلیکینا» نام مشهوری در روسیه و مناطق روسی‌زبان است. او حدود 2 سال پیش به عنوان یک هنرپیشه جذاب و یک مدل زیبا مطرح بود و شهرت و محبوبیتش با اوج گرفتن «گروه رقص و موسیقی فابریک» در روسیه، به بالاترین حد رسید.

ماشا الیلیکینا، ستاره سابق سینما، رقص و موسیقی، اینک حجاب اسلامی در بر دارد و به تدریس در مدارس مشغول است. وی می‌گوید از جلوه‌های کاذب سابق متنفر است و اکنون احساس خوشبختی می‌کند.

آنچه در پی می‌آید مصاحبه سایت روسی Islam.ru با این هنرمند مسلمان شده است:

• چطور شد که تمام موفقیت‌ها و درخشش‌های خود روی صحنه را زیر پا گذاشتی و به اسلام گرویدی؟
ماشا: من به لطف خداوند به سوی او گام برداشتم. این اراده خدا بود.

• در زمانی که یک خواننده بودی آیا فکر می‌کردی که روزی اسلام بیاوری، روزه بگیری و به حج بروی؟
ماشا: نه؛ حتی به ذهنم خطور هم نمی‌کرد که روزی به حج بروم و از بهترین و گواراترین آب، یعنی آب زمزم بنوشم.

• آیا راهی که برای مسلمان‌شدن طی کردی، مسیری طولانی بود؟
ماشا: من دو سال است که مسلمان شده‌ام. یک روز مطلع شدم که یکی از نزدیکترین دوستانم بر اثر یک حادثه در شهری دیگر به حالت کما رفته است. من نمی‌دانستم که چطور می‌توانم به او کمک کنم. آن روز برای اولین بار نماز خواندم و دست به دعا برداشتم و از خدای بزرگ کمک خواستم.
روز بعد همان دوستم با من تماس گرفت و گفت: «در آن حالات بیهوشی من تو را می‌دیدم و تو خیلی زیاد به من کمک کردی!»، من در آن لحظه بسیار گریستم؛ زیرا برای اولین بار در زندگی‌ام بود که چیزی از خدا می‌خواستم.

• در حال حاضر به چه کاری مشغولی؟
ماشا: من پنج زبان اروپایی بلد هستم و در حال حاضر در مدرسه و دانشگاه تدریس می‌کنم. ضمناً برخی از نت‌های مجاز شرعی را نیز می‌نویسم.

• آیا موسیقی هم گوش می‌دهی؟
ماشا: بله؛ آثار «گروه ریحان»، «گروه سامی یوسف» و «گروه کت استیونس» ( که پس از اسلام آوردن نام خود را «یوسف اسلام» گذاشت) را گوش می‌کنم.

• آیا چیزی از قرآن هم آموخته‌ای؟ آیا آمادگی داری که زبان عربی را هم به آن پنج زبان اروپایی اضافه کنی؟
ماشا: در ابتدا فکر می‌کردم که آموختن زبان عربی مشکل باشد. اما آن را شروع کرده‌ام و خیلی هم آن را دوست دارم و فکر می‌کنم کلیدی برای فهم دانش برتر باشد.

• چرا گرایش به اسلام نسبت به ادیان دیگر بیشتر است؟ و چرا بیشتر کسانی که به اسلام می‌گروند از بین هنرمندان و فعالان در کنسرت و موسیقی هستند؟
ماشا: اسلام نسبت به ادیان دیگر، محکمترین اساس را دارد. تمام قواعد اسلام در زندگی کاربرد دارند. راه اسلام سعادت‌بخش است.

• از اینکه مسلمان شده‌ای چه احسای داری؟
ماشا: احساس خوشبختی. امروز من این فرصت را دارم که مقایسه کنم قبلاً چه بودم و حالا چه هستم. من اکنون با حیات واقعی آشنا شده‌ام، پس خوشبختم.

• و چه تفاوتی با قبل داری؟
ماشا: ایمان به خدا زندگی مرا متحول کرد. میل به عبادت خداوند در فطرت و وجود همه انسان‌ها نهاده شده است. من اطمینان دارم که خداوند به ما تفکر و تعقل نداده است تا بیاییم، زندگی کنیم، بخوریم، بخوابیم و بمیریم. خدا به ما فرصت زندگی کردن داده است تا به او برسیم.

• آیا گاهی به موفقیت‌ها و درآمد سابق خود فکر نمی‌کنی؟ حسرت آن دوران را نمی‌خوری؟!
ماشا: آن جلوه‌ها، پس از مسلمان شدن، برایم بی‌ارزش و منفور هستند.

• از اینکه آشکارا خود را مسلمان معرفی می‌کنی هراس نداری؟
ماشا: نه نمی‌ترسم. برعکس، تکلیف و وظیفه خود می‌دانم که دیگران را از راه گمراهی بازدارم و به عنوان الگویی برای آنها باشم.

• از اینکه عکس‌های سابقت در اینترنت هست ناراحت نیستی؟
ماشا: من خودم دوست ندارم به این عکس‌ها نگاه کنم. اما اشکال ندارد که مردم آنها را ببینند تا برایشان عبرت شود و بدانند که انسان می‌تواند تولد دیگری داشته باشد و از نو به دنیا بیاید. انسان می‌تواند توبه کند و با انجام کارهای خوب، تمام سیاهی‌های گذشته‌اش را پاک کند، ان شاء الله.

• اینک چه چیزی از «اسلام» می‌توانی به دیگران بگویی؟
ماشا: اسلام می‌گوید: «اگر نمی‌توانی راجع به خدا بیندیشی حداقل سعی کن از قید خودت رهایی یابی و پلیدی‌های نفست را مهار کنی؛ رذایلی مانند خودپسندی، تکبر، حسد، ظلم، دروغ، خودستایی و خودنمایی». اگر کسی می‌خواهد به سوی اسلام گام بردارد فقط باید اندیشه کند و از فطرت خود مدد بگیرد.

• چه پیامی برای مسلمانان داری؟
ماشا: آرزو می‌کنم که کارهای نیک و عبادات برادران و خواهران دینی من مورد قبول خداوند متعال قرار بگیرد و رحمت خدا بر خانه‌های آنان ببارد.

• و برای غیر مسلمانان؟
ماشا: امیدوارم کسانی که هنوز به دین اسلام مشرف نشده‌اند لحظه‌ای به خود بیایند و فارغ از انبوه اطلاعات پوچ و بیهوده‌ای که چشم و گوش مردم این عصر را فرا گرفته است کمی اندیشه کنند.

غمگین ترین عکس روز

یکی از فرمانده های ارتش آمریکا در حال بازی کردن با یک بچه عراقی که دست و پاش رو به خاطر جنگ از دست داده!

تجاوز جن*سی به مهتاب، کارگر 15 ساله را نباید بی پاسخ گذاشت

خبر چنین گزارش شده بود.
"دختری کارگر به نام مهتاب احمدزاده، سن 15 سال، اهل پیرانشهر که همراه خانواده اش در یک کارگاه پرورش مرغ ( مرغداری ) در شهر نقده کار می کرد، توسط کارفرمایش مورد تجاوز جن*سی قرار گرفت. او رنج و آزارهای روحی ناشی از این جنایت را تحمل نکرد و دست به خود سوزی زد. مهتاب در محل کارش جان سپرد".
متاسفانه این خبر توجه بسیاری از خبرگزاریها و سایتهای اینترنتی را بخود جلب نکرد. در صورتیکه مورد مهتاب تنها نمونه ائی از هزاران جنایت این چنینی است که هر روز در محیط های کار و جامعه مصیب زده ایران و کردستان اتفاق می افتد.
این خبر را در محیط کارم مطالعه کردم. محیط کاری که بیش از 30 درصد کارگرانش را زنان تشکیل می دهند و مطابق قانون و مقررات حاکم تجاوز جن*سی که سهل است، هرگونه آزار لفظی جن*سی از جانب هر مقامی "گرچه به ندرت اتفاق می افتد"، و در صورت عدم هوشیاری تشکلهای کارگری در محیط کار می تواند افزایش یابد، اما ممنوع و جرم است و کمترین پیامدش می تواند از دست دادن کار باشد.
تجاوز جن*سی به مهتاب، کارگر 15 ساله، نوجوان محنت کشیده ائی که آن سرمایه دار حیوان صفت حتی به تن رنجدیده و استثمار شده اش رحم نکرد و با این وحشیگری او را وادار کرد که پیکر رنجور و مورد تجاوز جن*سی قرار گرفته اش را به شعله های آتش بسپارد را هنوز هم نتوانسته ام از ذهن دور کنم.

مهتابی که نه در پی زرق و برق، بلکه در نتیجه فقر و فلاکت و در پی لقمه نانی، خود و خانواده اش تن به مهاجرت می دهد، این چنین طعمه درنده ائی حیوان صفت شد و دردهای ناگفته و آرزوهای در دل مانده اش را با خود به گور برد. مهتاب نمونه ائی از هزاران رویداد مشابهی است که در جامعه بلا زده ایران و گرفتار آمده در دام مصائب سرمایه داری هر روز تکرار می شود و قربانی می گیرد.
مرگ دلخراش مهتاب را تنها با پاسخی در خور به بانی این جنایت می توان تسکین داد، و این پاسخ می تواند چنین باشد.
اعتراض و بروز خشم و نفرت از وادار کردن مهتاب به خودسوزی برای تشکلها و فعالین جنبش کارگری از چند زاویه مهم است.
اول اینکه مهتاب یک کارگر کم سن و سال بود که اصولا" بکارگیری نیروی کارش در این سن و سال باید جرم محسوب شود.
دوم اینکه مهتاب نوجوان زیر 18 سالی بود که مورد تجاوز قرار گرفت. تجاوز اگر جرم است که هست. تجاوز به دختری پانزده ساله به طریق اولی و باید جرم سنگینی باشد.
و سوم اینکه مهتاب کارگرِ در محیط کارش، (مکانی که کارگر در آن باید از امنیت کامل برخوردار باشد) نه تنها مورد تجاوز قرار می گیرد، بلکه در نتیجه این تعرض سرمایه دار صاحب کارگاهش دست به خود سوزی می زند و در محیط کارش جان می سپارد. مرگ او یک سانحه محیط کار است، سانحه ائی عمدی که مسبب اصلی آن کارفرماست. کارفرما اگر در مقابل هر سانحه دیگری در محیط کار اتوماتیک مسئول و مجرم است، در این مورد معین خود در این سانحه محیط کار که به مرگ یک کارگر دختر 15 ساله منجر شده است، مستقیما" مسئول و بدون تردید متهم ردیف اول است.
از اینرو برای حفظ امنیت کارگران اعم زن و مرد در محیط کار، برای جلوگیری از تکرار چنین فجایعی در جامعه و بویژه در محیط های کار، اعتراض جمعی و گسترده کارگران، فعالین کارگری و تشکلهایشان به مرگ مهتاب توسط کارفرما را باید به بستری برای مبارزه وحدت همه فعالین کارگری علیه سرمایه داران و جنایتهایشان تبدیل کنیم.
در این اعتراضات باید خواستار محاکمه صاحب این کارگاه بجرم تجاوز جن*سی به دختری زیر 18 سال، تجاوز به کارگری کم سن و سال که به عاملی برای دست زدن او به خودکشی و مرگ در محیط کار گریده و بعنوان سانحه ائی عمدی در محل کار بحساب می آید، شد. این صاحب کار را باید و بدون ترید به اتهامات فوق مورد محاکمه قرار داد بطوریکه تا پایان عمر ننگینش در زندان بماند.
ایکاش تاکنون شاهد صدور دهها و صدها اطلاعیه و بیانیه در محکومیت تجاوز به مهتاب می بودیم. دفاع از امنیت کارگران بخصوص در محیط کار وظیفه فعالین و تشکلهای کارگری و مبنائی برای وحدت است.
غم و اندوه مرگ دلخراش مهتاب و همه قربانیان چنین جنایتهائی را که توسط سرمایه داران و حامیانشان هر روز صورت می گیرد را به نیروئی برای تداوم مبارزه طبقه مان علیه این جنایت پیشگان تبدیل کنیم.

هاشمی رفسنجانی: حکومت ما حکومت آخوندی است!

منبع: سایت کارگزاران

طرحهای ضد سیگار - خیلی جالب

اجرای فایلهای جاوا jar موبایل در کامپیوتر

فایلهای با پسوند jar فایلهای جاوا هستند که برای اجرای آنها باید اول آنها را به گوشیتان انتقال دهید ولی با این برنامه کم حجم به نام MidpX Emulator همینجا توی کامپوتر می‌توانید آنها را اجرا کنید! بازیها، برنامه‌های موبایل و کتابهای پرنیان و کلا هر نوع فایلی با پسوند jar را میتوانید با این نرم‌افزار باز کنید توجه داشته باشید که بعد از نصب هیچ فایل اجرایی در سیستم وجود ندارد شما فقط کافی ست به سراغ فایلهایتان بروید و روی آنها که حالا شکلشان تغییر کرده دابل کلیک کنید. برای اجرای این برنامه احتمالا احتیاج به ری استارت پیدا خواهید کرد.

لینک مستقیم با حجم 2 مگابایت (با پهنای باند محدود)

لینک کمکی غیر مستقیم MediaFire

لینک کمکی غیر مستقیم 4shared

این هواپیماست یا هتل؟ - خیلی باحاله

This is called travelling “in Royal style”.

The first Air Bus A380 aircraft was delivered to Singapore Airlines months ago and their maiden flight was from Singapore to Sydney, Australia and the ticket was $10,000. All 455 tickets were sold in no time and all proceeds from it went to charity.












Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes