۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

داستان تكه چوب

روز پنجم عید بود. هوا نیمه ابری بود و باد خنکی می وزید. ما و خانواده آقای نیک نژاد قرار بود برای تفریح به یکی از جنگل های نزدیک برویم. آقای نیک نژاد از دوران کودکی با پدرم رفیق بود و هر ساله با هم رفت و آمد می کردند. البته این جنگل رفتن ما در واقع بهانه ای بود برای آشنایی بیشتر من و سارا. چیزی حدود هشت سال بود که او را ندیده بودم. سارا دختری زیبا، قد بلند و خوش اخلاق بود و بیشتر به پدر خود رفته بود. چند وقت پیش مادرم پیشنهاد ازدواج من و سارا را به خانواده آنها داده بود و آنها نیز قبول کرده بودند. آن روز دیرتر ناهار خوردیم و بعد از کمی استراحت قرار شد من و سارا کمی قدم بزنیم و از خودمان تعریف کنیم و خلاصه بیشتر با هم آشنا شویم. من پیشنهاد مسیر داخل جنگل را دادم و او هم قبول کرد. هوا بسیار عالی بود و احتمال داشت هر لحظه باران ببارد. اما با این حال به مسیر خود ادامه می دادیم و از خاطرات گذشته مان می گفتیم. من به خانواده ام گفته بودم که قبل از غروب آفتاب بر می گردیم و اگر کمی طول کشید نگران نشوید. هوا کم کم داشت سرد می شد و من هر لحظه بیشتر به سارا علاقه مند می شدم تا اینکه متوجه شدیم هوا تاریک شده است. من پیشنهاد دادم که برگردیم و او باز هم قبول کرد. هنوز چند قدم برنگشته بودیم که بارش باران شروع شد. ما خیس خیس شده بودیم و با سرعت بیشتری به مسیر ادامه می دادیم. رعد و برق هم شروع شده بود و مسیر کاملا لغزنده بود. من جلوتر حرکت می کردم و سارا پشت سرم که ناگهان سارا لیز خورد. رفتم بالای سرش و خواستم کمکش کنم اما نمی شد. خودتان که می دانید چرا؟ چون ما هنوز محرم نشده بودیم. در آن لحظه فقط دوست داشتم بغلش کنم اما نمی شد. تکه چوب کوچکی برداشتم. یک طرفش را خودم گرفتم و با حالتی خجالت زده طرف دیگر را دادم دست سارا. او به زحمت بلند و دوباره به مسیر ادامه دادیم. آن روز بارها سر خوردیم و خندیدیم. مثل دیوانه ها می خندیدیم و قه قهه می زدیم. سردی هوا را کاملا فراموش کرده بودیم. می دانید چرا؟ چون آن تکه چوب ما را یکی کرده بود. خلاصه با هزار مکافات خودمان را به محل خانواده ها رساندیم. اما قبل از اینکه نزد خانواده های خود برویم تکه چوب را کنار انداختیم و با خیالی آسوده به سارا گفتم: سارا به نظر تو آیا من و تو می توانیم خوشبخت شویم؟
اولش کمی سرخ شد. سرفه کوچکی کرد و با کمی مکث گفت: اگر...اگر تو بخواهی چرا که نه. آن لحظه بهترین لحظه زندگی من بود و من واقعا عاشق سارا شده بودم. بعد از ازدواج سارا برایم تعریف کرد که در آن لحظه که سر خورده بود و بالای سرش رفتم، او هم می خواست بغلم کند اما نمی شد. می دانید که چرا؟
Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes