۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

شما هم در جریان تولیدات جدید سینمایی قرار بگیرید

یك قدم قبل از اكران
بد نیست در جریان گزارشی از عملكرد سینماگران و تولیدات سینمایی شان قرار بگیرید، پس با روند آن همراه شوید و روی خط تولید حركت كنید.

پسر آدم، دختر حوا
«رامبد جوان» این روزها با سریال «مسافران» یكه تاز میدان طنز در جعبه جادویی است كه با استقبال خوبی نیز مواجه است، البته نمی‌دانیم این توجه به علت نبود همتایی دیگر در عرصه كمدی است یا نه برجستگی‌های سریال موجب آن شده است.
در هر صورت بحث مانه «مسافران» بلكه فیلم سینمایی اوست.«پسر آدم، دختر حوا» نام فیلم سینمایی جوان است كه به زودی به پرده سینماها خواهد رسید.
این فیلم مضمونی اجتماعی و طنز دارد كه دعواها و لج و لجبازی‌های حرفه ای دو وكیل تازه كار را به تصویر می‌كشد.
مهناز افشار و حامد كمیلی دو وكیل فیلم هستند كه در ابتدای امر روبه روی همدیگر قرار دارند.رامبد جوان به رسم دیگر آثاری كه كارگردانی كرده است در این سینمایی نیز بازی می‌كند، علاوه بر آن‌ها لیلا اوتادی (بازی او در اشك‌ها و لبخندها فصل جدیدی در زندگی حرفه ای اش بود)، فرامرز صدیقی، شیلا خداداد (مسافری از هند، سكوی پرتابش بود)، محسن قاضی مرادی، سعید پیردوست، علیرضا ریاحی، حسین محب اهری، كیومرث ملك مطیعی، مهنوش وقاری، محمود بنفشه خواه، كیانوش گرامی، اردشیر كاظمی، فرامرز روشنایی و ملك شریعت پناهی نیز در پسر آدم، دختر حوا ایفای نقش می‌كنند.
حضور رامبد جوان در عرصه طنز و كمدی با سریال «مسافران» رنگ و شكلی جدی تر و اساسی تر پیدا كرد.

زندگی با چشمان بسته

یكی دیگر از آثاری كه به زودی به سینما راه پیدا خواهد كرد، «زندگی با چشمان بسته» است، این فیلم داستان خواهر و برادری را روایت می‌كند كه در یك محله قدیمی ‌زندگی می‌كنند و با تفاوت‌های گوناگون و زیادی روبه رو می‌شوند.
رسول صدر عاملی مثل همیشه موضوعی اجتماعی را در متن جامعه و به عنوان یكی از دغدغه‌های محتوم خانواده‌های امروزی مورد هدف قرار داده و بررسی كرده است.
او بعد از مدت‌ها سكوت در عرصه فیلم سازی دوباره به سینما و دنیای تصویر بازگشته و معانی منحصر به فردش را از دریچه دوربین به تصویر كشیده است. در این سینمایی، بازیگرانی چون ترانه علیدوستی، حامد بهداد، فرهاد آئیش، پریوش نظریه، فرهاد قائمیان، پولاد كیمیایی، عاطفه رضوی، الهام پاوه نژاد و اندیشه فولادوند بازی می‌كنند.

بیداری
زنی به نام زهرا حافظه اش را از زمانی كه برای آخرین بار دختر شش ساله اش یاسمن را دیده، از دست داده است. اكنون پس از گذشت 24 سال از آن اتفاق، حافظه اش بازگشته است و او قصد دارد دختر گمشده اش را بیابد، اما همه نشانی‌هایی كه به یاد دارد به كلی تغییر كرده است.فرزاد موتمن كارگردانی این سینمایی را بر عهده دارد، موضوع ذهن، حافظه و فراموشی به هنگام و نابه هنگام بارها و بارها در سینمای ایران و جهان مورد توجه قرار گرفته و دستمایه داستان‌های طنز یا جدی بوده و «بیداری» نیز این قضیه را بررسی كرده است.
از جمله بازیگران این سینمایی نیكی كریمی، شقایق فراهانی، حامد بهداد، مهدی احمدی، نیره فراهانی، كیهان ملكی، رویا جاویدنیا، شیوا خنیاگر، فلور نظری، حسین محب اهری، مریم كاویانی، فرحناز منافی ظاهر و كاوه كاویان هستند.بیداری از فیلم‌های جشنواره فجر سال گذشته است.

جایی نزدیك زمین
پسری نوجوان به همراه مردی كه قرار است ناپدری اش شود به تهران سفر می‌كند و در این سفر اتفاق‌هایی برای هر دو نفر می‌افتد و بازگشت آن‌ها با اتفاقی تازه همراه است.
كارگردان فیلم «جایی نزدیك زمین» محمد رحمانی است و فیلم نامه آن را مهران كاشانی نوشته است.
بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، میلاد مرادی نسب، مهران رجبی، اصغر نقی زاده، سیروس همتی، اصغر بیچاره، محمدعلی میاندار و فرامرز روشنایی در این فیلم بازی می‌كنند.

چراغ قرمز
جوان ساده دلی در اثر اتفاقاتی درگیر ماجرای یك قتل می‌شود و این موضوع ماجراهایی را برای او به وجود می‌آورد.
علی غفاری، كارگردان چراغ قرمز در فیلمش از چهره‌هایی چون پوریا پورسرخ(او در این فیلم نقش یك جاهل را بازی می‌كند)، الناز شاكردوست، رضا شفیعی جم (او در این سینمایی نقش كاراكتری میان سال را ایفا می‌كند)، انوشیروان ارجمند، مجید یاسر، نعیمه نظام دوست، مینا جعفرزاده، محسن قاضی مرادی و ... استفاده كرده است.

شیر و عسل
شاهرخ خان، جوانی 30 ساله و هندی تبار است كه بعد از درگذشت مادرش به همراه مباشرش آمیتا به ایران برمی‌گردد تا بر اساس وصیت نامه، ارثیه اش را از دایی خود تحویل بگیرد.
گاهی اوقات این داستان‌ها به قدری آبكی و بی اصول می‌شود كه مخاطب را دلزده می‌كند، داستان ارث و میراث و علاقه‌های پولكی چنان تكراری شده است كه دست فیلم از ابتدا برای بیننده رو می‌شود. در این فیلم پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، افسانه پاكرو، علی صادقی، مهران رجبی، یوسف صیادی، حسین رفیعی، فلور نظری، داریوش سلیمی، احمد پورمخبر، محسن قاضی مرادی، فتحعلی اویسی و ...بازی می‌كنند. از حضور فتحعلی اویسی، علی صادقی و احمد پورمخبر می‌توان نتیجه گرفت با فیلمی‌كمدی مواجه هستیم.
نفوذی
اسیری پس از سال‌ها اسارت در عراق، پس از سقوط صدام به وطن برمی‌گردد، اما اتهامی ‌به او وارد است. زندانی می‌شود و كنكاش در مورد این اتهام ادامه دارد.
كارگردان این اثر «احمد كاوری» است، در این سینمایی بازیگرانی از جمله امیر جعفری (در این فیلم نقشی جدی بازی می‌كند)، نسرین مقانلو، جمشید‌هاشم پور، قاسم زارع، محمد كاسبی، مهران رجبی، رامین راستاد، امیر رضا دلاوری، علیرام نورایی، سیاوش خیرابی و ... بازی می‌كنند. امیدواریم احمد كاوری به عنوان یك كارگردان جوان و جدید بتواند از این قابلیت‌ها استفاده كند.

هیچ
اما برگ برنده امروز ما معرفی یك فیلم جذاب و متفاوت است، كه به طور مطمئن شما را نیز متحیر خواهد كرد. عبدالرضا كاهانی دوباره دست به كار شده و باز هم موضوعی جالب را مطرح كرده است. او نویسنده فیلم نامه هم است.
داستان اين فيلم كه هنوز توافقی بر سر نامش صورت نگرفته درباره مردی است كه به بیماری پرخوری مبتلاست و شكم خود را نمی‌تواند سیر كند، در صورتی كه سرپرستی خانواده ای پرجمعیت را بر عهده دارد.در این سینمایی با داستان جذاب و طنزش بازیگرانی چون مهدی ‌هاشمی، مرضیه برومند، پانته آبهرام، باران كوثری، صابر ابر، احمد مهران فر، نگار جواهریان، مهران احمدی و نیره فراهانی بازی می‌كنند.
Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes