۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

تا کشف بیگانه‌های فضایی،‌ فقط 8 ماه مانده!

تا کشف بیگانه‌های فضایی،‌ فقط  8 ماه مانده!

آن‌ها حتی تاریخ رسیدن به نتیجه را هم تخمین زده‌اند:‌ ماه مه سال 2011/ اردیبهشت سال 1390. اما آن‌ها چه طور به چنین تاریخی رسیده‌اند؟‌ ظاهرا محاسبات آن‌ها ...

دو دانشمند ادعا کرده‌اند که تا 8 ماه دیگر، ‌سیاره‌ای پیدا خواهد شد که قابل سکونت است. آیا تا 8 ماه دیگر،‌ ما با دنیای جدیدی آشنا خواهیم شد؟ آیا 8 ماه دیگر بیگانه‌های فضایی دیگر افسانه نخواهند بود؟
مدت‌ها است که امکانات متفاوت سازمان‌های مختلف فضایی، در تلاش هستند تا سیاره‌ای را پیدا کنند که شرایطی مشابه زمین داشته باشد. دانشمندان باور دارند که خارج از منظومه شمسی ما،‌ چنین سیاره‌ای وجود دارد و اگر این‌طور باشد،‌ احتمال این که موجودات زنده‌ای هم روی آن زندگی کنند هست. تلاش برای یافتن بیگانه‌های فضایی هنوز به نتیجه نرسیده، ‌اما به نظر می‌رسد به مرحله‌ای رسیده‌ایم که همه چیز مهیا است و زمان زیادی تا رسیدن به نتیجه نمانده است. دست کم دو تن از اساتید دانشگاه‌های هاروارد و کالیفرنیا چنین باوری دارند.

آن‌ها حتی تاریخ رسیدن به نتیجه را هم تخمین زده‌اند:‌ ماه مه سال 2011/ اردیبهشت سال 1390. اما آن‌ها چه طور به چنین تاریخی رسیده‌اند؟‌ ظاهرا محاسبات آن‌ها پیچیده‌تر از آن است که بتوان در یک گزارش آن‌ها را مطرح کرد، اما به گفته خودشان، ‌آن‌ها از اطلاعات مشاهده‌گرهایی مانند کپلر ناسا استفاده کرده‌اند. آن‌ها از این طریق یک ضریب قابل سکونت بودن درست کرده‌اند، ضریبی که بر اساس داده‌هایی مانند دما و جرم سیاره،‌ مشخص می‌کند که چه‌قدر احتمال وجود حیات روی آن وجود دارد.

تا به حال سیاره‌های دوردست زیادی کشف شده‌اند. بسیاری از آن‌ها غول‌های گازی بوده‌اند و برخی هم صخره‌های یخ‌زده کوچک بوده‌اند. به اعتقاد محققین، ‌هر چه سیاره‌های بیشتری کشف می‌شوند،‌ شانس رسیدن به سیاره‌ای که شرایط مشابه زمین داشته باشد بالاتر می‌رود.
البته بسته به این که یافته‌ها چه‌طور پردازش و ارزش‌گذاری شوند، می‌توان نگاه‌ها و پیش‌بینی‌های متفاوتی داشت. با دید بلندمدت، تا سال 2013/ 1392 با احتمال 66 درصد و تا سال 2020/ 1399 با احتمال 75 درصد چنن سیاره‌ای پیدا خواهد شد.
اما تاریخ میانگین معمولا زودتر است. تا جایی که در پیش‌بینی اخیر به نیمه اول سال 2011 که تا سه ماه دیگر آغاز می‌شود رسیده است. حتی این محققین باور دارند که تاریخ رسیدن به کشفی که سال‌ها منتظرش بودیم،‌ 8 ماه دیگر،‌ یعنی ماه مه 2011/ اردیبهشت 1390 خواهد بود. ادعای بزرگ،‌ جذاب و هیجان‌انگیزی است، نه؟

در پشت پرده تصویر فیس‌بوک شما چه رازی نهفته است؟!

در پشت پرده تصویر فیس‌بوک شما چه رازی نهفته است؟!

در مورد تصویری که برای پروفایل فیس‌بوک خود انتخاب کرده‌اید، اندیشیده‌اید؟ چرا این تصویر را انتخاب کردید؟ ...

در مورد تصویری که برای پروفایل فیس‌بوک خود انتخاب کرده‌اید، اندیشیده‌اید؟ چرا این تصویر را انتخاب کردید؟ چه مفهومی در پشت آن نهفته است؟ آیا اصلا این تصویر واقتی شماست که در آن‌جا قرار داده‌اید؟
روانشناسی تصاویر پروفایل‌ها اکنون یکی از چهار گزینه نهایی در برنامه شبکه 4 رادیوی بی‌بی‌سی به نام "خوب شما می‌خواهید یک دانشمند باشید" است
. این برنامه نظرات بسیاری از علاقه مندان را در مورد موضوعات گوناگون دریافت کرده و در نهایت فرد برنده به عنوان «دانشمند آماتور سال از نگاه بی‌بی‌سی» دست پیدا می‌کند.
نینا جونز، دانش‌آموز 17 ساله از باکینگهام‌شایر انگلستان یکی از 4 فینالیست این برنامه است. اوایل سال جاری سوژه او به همراه سه موضوع دیگر از میان هزار و 300 عنوان پیشنهادی انتخاب شد و این شانس را پیدا کرد تا به یکی از پروژه‌های تحقیقاتی تبدیل شود.

نینا به همراه برنی هوگان، مربی خود از انستیتو اینترنت دانشگاه آکسفورد به یافته‌های جالبی در مورد تصاویر پروفایل فیس‌بوک دست پیدا کرده است. او در این باره می‌گوید: «من هر روز بعدازظهر زمان زیادی را در سایت فیس‌بوک گذراندم و به تصاویر پروفایل افرادی نگاه کردم که اصلا آن‌ها را نمی‌شناختم. درنهایت، متوجه شدم در پشت دلایل انتخاب برخی افراد برای تصویر فیس‌بوکشان انگیزه‌های جالبی وجود دارد. این موضوع جرقه‌ای در ذهن من زد که در نهایت به عنوان یک پروژه در برنامه "پس شما هم می‌خواهید یک دانشمند باشید" مطرح شد».
نینا سپس یک صفحه فیس‌بوک برای تحقیقات خود به راه انداخت. این صفحه در مجموع 3 هزار 500 عضو گرفت که هر کدام از آن‌ها در مورد دلایل خود برای انتخاب تصویر پروفایلشان صحبت می‌کردند. از این ایده‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

من این تصویر را انتخاب کردم تا به دیگران بگویم من پیچیده‌تر از آنی هستم که در واقعیت دیگران در مورد من می‌شناسند.
من هیچ وقت خود را در پروفایلم به نمایش نمی‌گذارم. من نمی‌خواهم پیدا کردن من ساده باشد، چرا که شرایط کاری مرا مجبور به این کار می‌کند.
من این تصویر را گذاشتم تا علاقه خود را به یکی از هنرمندان نشان بدهم.
این یک تصویر از موتور من است.
من اوایل تصویر ازدواج خود را در پروفایلم می‌گذاشتم، اما اکنون که جدا شده‌ام، ترجیح می‌دهم تصاویر دیگری روی پروفایلم بگذارم.
من اردک‌ها را دوست دارم، خصوصا این اردک که تصویر پروفایل من است!

اما با کمک طراحی چند سوال خاص، نینا و هوگان به اطلاعات جالب‌تری دست پیدا کردند.
دکتر هوگان در این باره گفت: «نظریه‌‌ای که ما در حال کار روی آن هستیم این است که مردم دوست دارند طوری تصاویر پروفایل خود را انتخاب کنند که در نظر مردم جذاب به نظر برسند، اما آن‌ها این کار را به شیوه‌های بسیار متفاوتی انجام می‌دهند. برای مثال مردان با احتمال 50 درصد بیش‌تر از زنان تصاویر پروفایل خود را اصلاح و به اصطلاح روتوش می‌کنند و به احتمال 20 درصد کم‌تر در آن‌ها لبخند می‌زنند. اما اگر یک زوج همزمان در یک تصویر ظاهر شوند، احتمال لبخند زدن آن‌ها تا 35 درصد افزایش پیدا می‌کند. پاسخ دهندگان زیر 30 سال بیش‌تر تمایل دارند تصاویری از خود در مهمانی‌ها نشان دهند، در حالی که افرادی بالای 30 سال و آن‌هایی که ازدواج کرده‌اند بسیار تمایل دارند تصویر یک کودک را برای پروفایل خود انتخاب کنند».
دکتر هوگان ادامه داد: «فیس‌بوک در حال تبدیل شدن به یکی از روش‌های معمول برای ارتباط با دوستان و نشان دادن خود به دوستان و اعضای خانواده است. تصاویر فیس‌بوک در حقیقت اولین نقطه تماس و ارتباط با دیگران به حساب می‌آیند، به همین دلیل برای همه ما مهم است که چه پیامی را می‌‌خواهیم به دیگران منتقل کنیم».
نینا تصمیم دارد نتایج تحقیقات خود را به همراه سه فینالیست دیگر این برنامه، در فستیوال علوم بریتانیا در 14 سپتامبر در دانشگاه آستون ارائه کند. در نهایت یکی از این 4 نفر به عنوان دانشمند آماتور سال از نگاه بی‌بی‌بی تبدیل خواهد شد.

همه بدانند رضازاده و افشارزاده پسرم را نابود كردند

همه بدانند رضازاده و افشارزاده پسرم را نابود كردند
عزيز علی‌حسينی، پدر سعيد علی حسينی می‌گويد رای فدراسيون بين‌المللی وزنه‌برداری هرچيزی غير از اثبات بی‌گناهی پسرش باشد، نمی‌پذيرد....


علی‌حسینی در مسابقات قهرمانی جهان 2009 كره‌جنوبی به بهانه مصدومیت وزنه نزد. این درحالی بود كه او شانس اول سنگین وزن‌های جهان برای رسیدن به مدال طلا بود و قبل از حضور در كره در ركوردگیری‌های داخلی ركوردهای حسین رضازاده را زده بود.

چند ماه بعد از این اتفاق فدراسیون ایران اعلام كرد كه علی‌حسینی به دلیل دوپینگی بودن در آن مسابقات شركت نكرده بود. خانواده علی‌حسینی در اعتراض به این موضوع بارها علیه رضازاده موضع‌گیری كردند و حتی دست به افشاگری زدند.

درحالی كه جلسه رسیدگی به پرونده علی‌حسینی اوایل شهریورماه در فدراسیون جهانی تشكیل شد و فدراسیون ایران مدعی است كه تلاش می‌كند محرومیت علی حسینی را از مادام‌العمری كاهش دهد، عزیز علی‌حسینی پدر سعید به خبرنگار ایلنا می‌گوید پسرش دوپینگی نیست و اگر محرومیتی برای او در نظر گرفته شود، به خواست رضازاده بوده است.

شایعه شده است كه فدراسیون جهانی رای سعید را صادر كرده و او را چهار سال محروم كرده است. شما از این موضوع خبر دارید؟
نه من چیزی نشنیده‌ام. كسی هم با ما تماس نگرفته تا خبری بدهد.

اگر محرومیت او همین چهار سال باشد، برای شما راضی كننده است؟
نه، من هیچ محرومیتی را قبول ندارم. چه یك روز باشد و چه 10 سال. سعید دوپینگی نیست كه بخواهند محرومش كنند.

اما اگر فدراسیون جهانی او را محروم كند، یعنی این كه او دوپینگ كرد بوده.
نه، این صحت ندارد. من قبلا هم گفته‌ام و بازهم می‌‌گویم. در كره جنوبی سعید نه مصدوم بود و نه دوپینگی. وزنه‌برداری ایران چند دوپینگی داشت و محروم شده بود. اگر سعید وزنه‌ می‌زند، طلا می‌‌گرفت. در این شرایط تیم‌های دیگر اعتراض می‌كردند كه چرا به كشوری كه محروم است اجازه شركت در مسابقات را داده‌اید. آنها هم به خاطر این كه آبرویشان نرود‏، قضیه دوپینگ سعید را مطرح كردند.

می‌توانستند بگویند سعید مصدوم است. همان بهانه‌یی كه یك روز قبل از مسابقات آوردند.
آنها سعید را معامله كردند. بهرام افشارزاده و حسین رضازاده سعید را قربانی كردند. آنها با روابطی كه با فدراسیون جهانی داشتند،‌ كاری كردند كه كسی در ایران متوجه نشود وزنه‌برداری محروم است.

اما دلیلی نداشت كه سعید را به دوپینگ متهم كنند.
چرا دلیل داشت. الان آقای رضازاده خیالش راحت است كه كسی ركوردهایش را نمی‌زند. الان بدون هیچ مزاحمتی در فدراسیون ریاست می‌كند، بدون این كه كسی را بالاتر از خودش ببیند.

فكر نمی‌كنید این حرف‌ها برای شما مشكل‌ساز شود. به هر حال شما مداركی برای اثبات حرف‌هایتان ندارید.
می‌خواهند چه كار كنند؟ آنها پسرم را نابود كردند، دیگر چیزی نداریم كه بخواهند از ما بگیرند. می‌خواهند من را هم نابود كنند، مشكلی نیست این كار را هم بكننم. اگر می‌خواهند من را بكشند باز هم مشكلی ندارم. اما می‌خواهم حرفم را بزنم و به همه بگویم كه افشارزاده و رضازاده با پسر من چه كار كردند. آنها پسر من را برای ریاست خودشان قربانی كردند.

۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

چشم‌هاي دختر اماراتي شيشه توليد مي‌کند! +عکس

شک چشم‌هاي دختر بچه 10 ساله‌اي در امارات متحده عربي به قطعات شيشه تبديل مي‌شود.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ايسنا در دوبي، چشم‌هاي دختر بچه 10 ساله در شهر شارجه امارات به جاي اشک، شيشه توليد مي‌کند و اشک‌هاي اين دختر بچه تبديل به قطعات بسيار کوچک شيشه شفاف مي‌شود.

به گزارش ايسنا، «فاطمه محمد ظافر» دختر بچه 10 ساله هندي مقيم در شهر شارجه امارات است که يک روز بعد از عيد سعيد فطر دچار اين حالت شده و هيچ گونه احساس درد در چشم‌هاي خود نمي‌کند.

اشک‌هاي اين دختر بچه تبديل به قطعات به طول 2 تا 4 ميليمتري و قطر 2 ميليمتر از شيشه مي‌شوند. در حال حاضر پزشکان و متخصصان در حال معاينه و پيگيري بيماري اين دختربچه هستند.

فرزندان مهران مدیری

mehran-farzand.jpg

۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

ایران مقام اول تعطیلی در جهان را دارد!

کارتون روز: ایران مقام اول تعطیلی در جهان را دارد!

جوشانده ی برگ این گیاه برای دیابتی ها مفید است

عصاره هیدرولیکی برگ گردو به دلیل مهار آسیب کبدی ناشی از دیابت، به عنوان داروی ضد دیابتی معرفی می‌شود.

در این مطالعه اثر عصاره هیدرولیکی برگ گردو بر سطح آنزیم‌های آلانین آمینو ترانسفراز و آسپارتات آمینو ترانسفراز در موش صحرایی دیابتی شده با آلکسان توسط حسین مدنی استادیار دانشکده علوم دانشگاه اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

در این تحقیق 18 موش صحرایی نر سفید با وزن متوسط 220-180 گرم به طور تصادفی در شش گروه سه تایی تقسیم شدند؛ گروه اول(کنترل غیر دیابتی)، گروه دوم(کنترل دیابتی) و گروه سوم(دیابتی تیمار شده با عصاره برگ هیدرولیکی گردو).

یافته‌ها حاکی از آن است افزایش میزان AST و ALT در موش صحرایی دیابتی نسبت به سایر گروه‌ها معنی دار بود و تیمار با عصاره هیدرولیکی برگ گردو در موش صحرایی دیابتی شده موجب کاهش معنی داری در سطح آنزیم‌های فوق در مقایسه با گروه کنترل دیابتی شد.

این گیاه به دلیل مهار آسیب کبدی ناشی از دیابت، به عنوان داروی ضد دیابتی پیشنهاد می‌شود.
خلاصه این پژوهش در مجله علوم داروئی به چاپ رسیده است.

عکس‌های منتخب ماه شهریور


بدون شرح!

بزرگترین و زیباترین استخر جهان! (+عکس)

بزرگ ترین استخر جهان در سن آلفونسو دل مارس ساخته شد .این استخر در مساحتی بیست هکتاری احداث و دارای طول حدودا ۱۰۰۰ متر می‌باشد . این استخر که به یکی از جاذبه های توریستی شیلی تبدیل شده با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد دلار ساخته شده و هزینه نگهداری سالیانه آن ۴ میلیون دلار می‌باشد.
این استخر که دارای طراحی زیبا و منحصربفردی می‌باشد عمقی حدود ۳۵ متر و گنجایش ۶۶ میلیون بشکه آب دارد که قایق رانی و کشتی های کوچک را در آن میسر کرده است . در زیر تصاویری از این استخر زیبا که به تازگی بعنوان بزرگترین استخر جهان در کتاب رکوردهای گنیس ثبت شده است مشاهده نمایید.

زنی که عمرش به دنیا بود و زمان مرگش فرا نرسیده بود!


صبر کنید...

توصیه برلوسکونی به دختران ایتالیا برای تور کردن پسران پولدار!!

توصیه برلوسکونی به دختران  ایتالیا برای تور کردن پسران پولدار!!

برلوسكنی كه رسوایی های جنسی و گاف‌های بی شمار از او یك چهره جنجالی و خبر ساز ساخته، گفت ...

سیلویو برلوسكنی نخست وزیر ایتالیا به زنان و دختران جوان ایتالیایی توصیه كرد كه به دنبال " تور كردن " مردان پولداری مثل او باشند!!
مالك باشگاه میلان و ثروتمند ترین مرد ایتالیا روز یكشنبه در یك گردهمایی جوانان عضو حزب متبوعش در پاسخ به سوال یك وزیر زن كابینه خود گفت كه‌ خیلی از زنها به خاطر پولدار بودن و اینكه او آدم خوبی است ، جذب وی می‌شوند
.
برلوسكنی كه رسوایی های جنسی و گاف‌های بی شمار از او یك چهره جنجالی و خبر ساز ساخته، گفت :" برخی زنان به این خاطر به سمت مردان پیر و پولدار می‌آیند كه فكر می‌كنند این مردان به زودی می‌میرند و صاحب ارث و میراث می‌شوند".
برلوسكنی با یادآوری یك مصاحبه تلویزیونی جنجالی خود افزود :"‌به یك دختر جوان گفتم كه دنبال یك دوست پسر پولدار باشد. این توصیه‌ای غیر واقعی و واهی نیست".
همسر نخست وزیر 73 ساله ایتالیا از سال گذشته و همزمان با انتشار جزییاتی از انحرافات اخلاقی اش با او متاركه كرده و به صورت جدا زندگی می‌كند. " ورونیكا لاریو " به دنبال طلاق از برلوسكنی است.

چه چیزی باعث جذب زن و مرد به یکدیگر می‌شود؟!

بسیاری تصور می‌کنند شخصیت انسان‌ها بعد از ازدواج به یکدیگر شبیه می‌شود و هر چه زمان بیش‌تری از ازدواج یک شخص می‌گذرد این شباهت‌ها بیش‌تر می‌شود.
اما تحقیقات جدید دانشمندان نشان می‌دهد این موضوع درست نیست بلکه انسان‌ها از همان ابتدای شروع روابط به دنبال اشخاصی شبیه به خود می‌گردند. دانشمندان معتقدند انسان‌ها بر اساس شخصیت و تمایلات خود دست به انتخاب همسر می‌زنند و بر خلاف تصور بسیاری تفاوت‌ها باعث جذب آن‌ها به یکدیگر نمی‌شوند
.
نتایج این تحقیقات در نشریه شخصیت و تفاوت‌های فردی به چاپ رسیده است.
محققان از قبل هم می‌دانستند همسران بیش از سایر مردم به یکدیگر شبیه هستند، اما هنوز به توضیح قانع کننده‌ای در این مورد دست پیدا نکرده بودند.
دکتر میکیلا هامبد در کلینیک روانشناسی دانشگاه میشیگان استیت در این باره گفت: برای توضیح این رویداد دو نظریه وجود دارد. یک نظریه این است که انسان‌ها با گذشت زمان روی شخصیت همسر خود تاثیر گذاشته و سعی می‌کنند او را شبیه خود کنند. نظر دوم این است که آن‌ها در همان آغاز امر شخصی را برای همسری خود انتخاب می‌کنند که خصوصیاتی مشابه با آن‌ها داشته باشد.
برای فهمیدن این موضوع، دانشمندان تحقیقاتی رو روی هزار و 296 زوج انجام دادند که در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین مطالعات در این زمینه به شمار می‌آید. هر کدام از این زوج‌ها بین 2 تا 19 سال بود که با یکدیگر زندگی می‌کردند.
برای فهمیدن شخصیت هر فرد، پرسشنامه‌ای شامل 198 سوال تهیه شد تا رفتار و ویژگی‌های هر نفر به طور دقیق مشخص شد. بر همین اساس شخصیت هر فرد در دسته‌ اجتماعی، بلندپرواز، افسرده، خشن، آینده‌نگر و مانند آن‌ها تقسیم بندی شد.

تفاوت‌ها باعث جذب انسان‌ها نمی‌شود
این تحقیقات نشان داد بر خلاف تصور بسیاری، گذشت زمان باعث شبیه شدن زوج‌ها به یکدیگر نمی‌شود. برای مثال هیچ رابطه‌ای بین زمان سپری شده از ازدواج هر فرد و شباهت شخصیت‌های آن‌ها دیده نشد. به این ترتیب می‌تواند علت شباهت همسران را در فاکتورهای دیگری جستجو کرد که انتخاب بهترین پاسخ برای آن است.
با وجود آن که گذشت زمان باعث شبیه شدن همسران به یکدیگر نمی‌شود اما در این بین استثناهایی نیز وجود دارد.
یکی از این استثناها که در این میان توجه دانشمندان را به خود جلب کرد خشونت است. برای مثال اگر یکی از همسران دارای روحیه خشن باشد، دیگری نیز به مرور زمان این روحیه را پیدا می‌کند و از خود رفتارهای خشونت‌آمیز نشان می‌دهد.
دکر هامبد در این باره گفت: اگر شما درست در این مورد فکر کنید متوجه علت این موضوع می‌شود. اگر همسر فردی خشن باشد، به ناچار فرد مقابل نیز مجبور به پاسخ گفتن به همین شیوه می‌شود و با گذشت زمان این شکل برخورد در شخصیت او تثبیت می‌شود.
به هر صورت دانشمندان با انجام این مطالعات متوجه شدند "شباهت در شخصیت" مهم‌تر از هر فاکتور دیگری باعث جذب انسان‌ها به یکدیگر می‌شود و حتی از شباهت در تمایلات، مذهب و ایده‌آل‌های یک ازدواج موفق‌ مهم‌تر است.
ایده تفاوت‌ها باعث جذب می‌شوند از کجا آمده است؟
اما با این وجود هنوز هم بسیاری به اشتباه تصور می‌کنند تفاوت‌ در شخصیت‌های انسان‌هاست که باعث جذب آن‌ها به یکدیگر می‌شود. دانشمندان با نظرخواهی روی 706 نفر متوجه شدند نزدیک به 85.7 درصد از انسان‌ها معتقدند در صورتی جذب شخصی می‌شود که با آن‌ها تفاوت‌های زیادی داشته باشد. یک نظریه برای توضیح این امر این است که شباهت‌های زیاد در بین همسران باعث خسته کننده و یک‌نواخت شدن زندگی آن‌ها می‌شود. نظریه دیگر این است که اصولا تفاوت‌هاست که حساسیت ایجاد می‌کند و نظر انسان‌ها را به دیگری جلب می‌کند.
اما با این حال زمانی که دانشمندان شخصیت زوج‌ها را بررسی کردند متوجه شدند با وجود تمام این نظریات، باز هم انسان‌ها به دنبال شخصی می‌روند که باورهایی مشابه با آن‌ها داشته باشد.

بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان (+عکس)

بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان (+عکس)

اکبر عبدی هنرپیشه سینما و تلویزیون به علت بیماری در کلینیک سعادت آباد بستری شده است...
اکبر عبدی
اکبر عبدی
اکبر عبدی

موسیقی بدون کلام و بسیار معروف گروه ” ABBA ” اثری بی نظیر از کشور سوئد

باز میگردیم به موسیقی ملل و آهنگسازان ملی کشور های هنرمند جهان! این بار سفری خواهیم داشت به اروپا ، کشور بسیار زیبای سوئد! آشنایی با آهنگسازی که با موسیقی های آنان حتما” آشنا هستید!

با آهنگسازان و خالقان هنر موسیقی کشور سوئد چقدر آشنا هستید؟!

” آبا ” به سوئدی: ABBA و به انگلیسی هم همان ABBA ، که نامش از مخفف اسم‌های اعضا گروه گرفته شده‌است، از نظر فروش موفق ‌ترین گروه موسیقی پاپ دهه ۷۰ میلادی در تمام جهان بود. این گروه سوئدی در سال ۱۹۷۱ با حضور بنی اندرسون و بیورن اولواس آهنگسازان گروه، و به همراه اَنی-فریدا «فریدا» لینگستِد و اَگنتا فالتسکوگ خوانندگان گروه، شکل گرفت. آلبوم‌های این گروه در مجموع بیش از ۴۰۰ میلیون فروش داشته‌است.

ABBA – Gimmie, Gimmie, Gimmie | Size: 500 KB | Direct Link

آبا موسیقی بی نظیری را در سال ۱۹۸۳ ساخته و تنظیم کرد که حالا بعد از چندین سال به عنوان یکی از زیباترین موسیقی های جهان و کشور سوئد به شمار می رود. Gimmie, Gimmie, Gimmie نام موسیقی بسیار زیبایی است که از آن همیشه در این کشور با یاد و غرور ملی نام برده می شود!


اعضاء
- اَنی-فریدا «فریدا» لینگستِد (Anni-Frid “Frida” Lyngstad)
- اجنتا فالتسکوگ (Agnetha Fältskog)
- بنی اندرسون (Benny Andersson)
- بیورن اولواس (Björn Ulvaeus)

نام موسیقی: Gimmie, Gimmie, Gimmie
آهنگساز / خواننده: ABBA
آلبوم: The Best
سبک: POP
سال تهیه: ۱۹۸۳
کارگاه سازنده: BMG Sony
کیفیت و فرمت فایل اجرائی: Mp3 ; 64 ~ 128 Kbps
مدت زمان پخش: ۱ Min
حجم فایل: ۵۰۰ KB
پخش آنلاین: Yes
نوع لینک دریافت: Direct Link

پخش آنلاین آهنگ

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۵۰۰ کیلوبایت | لینک کمکی

ساعت دیواری زیبا در دسکتاپ با Premium Clock 2.60 Final

ضبط صدا در رایانه با Adrosoft AD Sound Recorder 5.0.2

ویدیو جدید و فان بسیار زیبا از سهیل Still و سالار بنام 1 2 3

ویدیو جدید و فان بسیار زیبا از سهیل Still و سالار بنام 1 2 3 با کارگردانی Mohsen Baghi

| به همراه آهنگ این ویدئو |




دانلـــود ویدئو

soheil Still & Salar - 1_2_3.zip

MP3 128

New - soheil Still & Salar - 1_2_3.mp3

OGG 56

New - soheil Still & Salar - 1_2_3.ogg

آهنگ جدید و فوق العاده شاد امید حاجیلی به نام ربابه با دو کیفیت

آهنگ جدید و فوق العاده شاد امید حاجیلی به نام ربابه با دو کیفیت




MP3 128

Omid Hajili - Robabeh.mp3

OGG 56

Omid Hajili - Robabeh.ogg

ریمیکس جدید و بسیار زیبای Armin Van Buuren Ft. Sharon به نام In

ریمیکس جدید و بسیار زیبای Armin Van Buuren Ft. Sharon به نام In & Out Of Love با دو کیفیت




MP3 128

Armin Van Buuren Ft. Sharon - In & Out Of Love (Discolistic pres. ReMix).mp3

OGG 56

Armin Van Buuren Ft. Sharon - In & Out Of Love (Discolistic pres. ReMix).ogg

سری سوم مجموعه ای از ترانه های شاد کودکانه


باز هم بر میگردیم به دنیای شیرین کودکان و ترانه های شاد کودکانه، چندی پیش برای کاربران سایت ۳ سوت دانلود سری اول و دوم مجموعه ای از ترانه های شاد کودکانه منتشر شد.

این مجموعه شامل ۱۰ ترانه مخصوص کودکان است.

مناسب برای:
- مهد کودک ها
- محافل کودکانه
- میهمانی ها و جشن های تولد کودکانه

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم و حجم ۳۳٫۸ مگابایت | لینک کمکی

۱- سلام آقا (امیر محمد) ، لینک مستقیم | لینک کمکی
۲- بهاره بهاره ، لینک مستقیم | لینک کمکی
۳- لولو ، لینک مستقیم | لینک کمکی
۴- مستم مستم (بیکلام) ، لینک مستقیم | لینک کمکی
۵- مداد رنگی ، لینک مستقیم | لینک کمکی
۶- شهر بازی ، لینک مستقیم | لینک کمکی
۷- شهر قشنگ ، لینک مستقیم | لینک کمکی
۸- صبح بخیر ، لینک مستقیم | لینک کمکی
۹- تولد ، لینک مستقیم | لینک کمکی
۱۰- ورزش ، لینک مستقیم | لینک کمکی

موسیقی بدون کلام و آرامش بخش ” باران بهاری ” اثری بی نظیر از کشور کانادا

این اثر به عنوان یک اثر نمونه از آن یاد می شود و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز بارها از تمامیه شبکه های تلویزیونی و رادیویی هنگام پخش برنامه های خود مخصوصا” هنگام ووله های تلویزیونی فصل بهار یا ریزش برف های فصل زمستان از آن استفاده میکند. پیشنهاد می شود این موسیقی بسیار آرامش بخش و زیبا را دریافت کنید و برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام همراه ما باشید…

مشخصات:

نام موسیقی: Spring Rain GD Specefic Released
آهنگساز / خواننده: Hennie Bekker
آلبوم: GD Dream Land Vol.01 / spring rain
سبک: Electronic music, Instrumental music, New Age, Ambient
سال تهیه: ۲۰۰۳
کارگاه سازنده: Abbeywood Records
کیفیت و فرمت فایل اجرائی: Mp3 ; 216 Kbps
مدت زمان پخش: ۶:۳ Min
پخش آنلاین: Yes
حجم فایل: ۵٫۵ MB

نوع لینک دریافت: Direct Link

پخش آنلاین آهنگ

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۵٫۵ مگابایت | لینک کمکی

عکسبرداری علمی - هنری از خون انسان و خون درخت!! (+عکس)

مجموعه "T for Transition" نام مجموعه عکسهای میکروسکوپی در قالب تجربه ای علمی است که از اسکن میکروسکوپی خون انسان و کلروفیل گیاهان و چند دارو گرد هم آمده است.
نمونه های خون به تصویر کشیده شده به خود عکاس تعلق دارد و تصاویر سبز رنگ به خون درختان یا همان کلروفیل که به صورت پودر از آزمایشگاه خارج شده و پس از تبدیل شدن به حالت مایع از آن عکسبرداری شده است.
این عکاس نمونه های مورد نظر خود را در میان دو لایه فیلم نگاتیو شفاف قرار داده و آنها را با نوار چسب ثابت کرده است و سپس با استفاده از میکروسکوپی ساده آنها را اسکن کرده و تصاویر آنها را به ثبت رسانده است. در ادامه نمونه‌هایی از این مجموعه عکس را مشاهده می‌کنید:


تصویر میکروسکوپی از خون درختان


تصویر خون انسان

زنی که با دیدنش شاخ درمی‌آورید!! (+عکس)


پزشکان بیمارستانی در آرژانتین تومور بدخیمی را از رحم یک زن 54 ساله خارج کردند که 23 کیلوگرم وزن دارد.
این زن زمانی که وارد بیمارستان شد 140 کیلوگرم وزن داشت و زمانی که از اتاق عمل خارج شد 35 کیلوگرم از وزن وی کم شده بود.
پزشکان بیماران "گاندولفو" در لوماس د- زامورا واقع در 40 کیلومتری بوئینس آیرس در ابتدای ماه آگوست با انجام این عمل جراحی رکورد بزرگترین تومور خارج شده از بدن را به نام خود به ثبت برسانند اما به دلیل اطمینان از تثبیت وضعیت سلامت بیمار، این خبر را به تازگی اعلام کرده اند.
این بیمار که دارای سه فرزند است در حال حاضر به خانه منتقل شده است و در شرایط خوبی به سر میبرد.
اسکار لوپز سرپرست تیم پزشکان در این خصوص گفت: "در ادبیات پزشکی، یک تومور زمانی به عنوان تومور غول پیکر معرفی میشود که حداقل چهار کیلوگرم وزن داشته باشد. این درحالی است که ما در مورد مواردی هم شنیده بودیم که وزن تومور به 12 کیلوگرم رسیده است اما ما در طول این عمل جراحی که 4 ساعت به طول انجامید از رحم این زن 54 ساله تومور بدخیمی را خارج کردیم که وزن آن 23 کیلوگرم بود."
تومورهای بدخیم با خطر بالای متاستاز (گسترس تومور در سایر قسمتهای بدن) مواجهند این درحالی است که در این زن آرژانتینی تا این لحظه علائم گسترش بیماری مشاهده نشده است.
اسکار لوپز افزود: "این توده در داخل رحم شکل گرفته و ابعاد آن به اندازه یک بچه چهار ساله بود. در طول 34 سابقه پزشکی خود هرگز چنین موردی را ندیده بودم."
به گفته این پزشکان، از حدود یکسال و نیم قبل حفره شکمی این زن شروع به سفت شدن کرده و در ماههای اخیر مشکلات بسیار بزرگی را برای وی ایجاد کرده بود.
براساس گزارش میرور، این جراحان، تومور را از رحم این زن خارج کردند و نمونه برداریهای بعدی تائید کرد که این تومور، بدخیم بوده است.

زنم را کشتم چون بعد از من تنها می‌ماند!!

زنم را کشتم چون بعد از من تنها می‌ماند!!

و این موضوع وی را آنقدر آزار داده تا اینکه روزی تصمیم می‌گیرد 84 قرص را به وی بخوراند...

هونگ کیات تان بدون آنکه دفترچه خاطرات روزانه خود را در دستان دادستان ببیند، به نقطه ای دور دست خیره شده بود. دادستان جمله های نوشته شده توسط این پیرمرد 58 ساله را جلوی چشم قاضی استرالیایی در دادگاه بریسبان می‌خواند و منشی دادگاه نیز بسرعت آنرا تایپ می‌کرد.
بر اساس نوشته های وی که در روزنامه ایج به چاپ رسیده سی.یو کی آنگ همسر 53 ساله پیرمرد از بیماری شیزوفرنی رنج می‌برده و علی رغم دو فرزند دختری که داشتند کسی حاضر به نگهداری از وی نبوده است. به همین خاطر مرد ناتوان دائما با خود می‌اندیشیده که پس از مرگش کسی از زنش مراقبت نخواهد کرد و این موضوع وی را آنقدر آزار داده تا اینکه روزی تصمیم می‌گیرد 84 قرص را به وی بخوراند.
قاتل در دفترچه خاطراتش این نکته را یادآوری کرده که چیزی تحت عنوان حادثه وجود داشته و وی از قصد مرتکب این عمل شده و در واقع وی از موقعیت پیروزی در برابر پیروزی نام برده که در آن هم همسرش از شیزوفرنی رهایی یافته و هم نگرانی های مرد از بین خواهد رفت. به گفته وی روز آخر همسرش هدفون وی را بریده تا دیگر اهنگ گوش ندهد و بهمین دلیل عصبانی شده و تصمیم نهایی را در این رابطه می‌گیرد.
در اواسط دادرسی مرد 58 ساله به حرف در آمده و در حالی که اشک می‌ریخت خطاب به قاضی گلن مارتین گفت دخترانش بی مصرف هستند و هیچ کدام در این مدت به مادر خود سر نزدند.وی تاکید کرد که نمی‌توانسته همسرش را تنها گذاشته و بمیرد.چرا که آنوقت همسرش از تنهایی دق کرده و می‌مرده است.
گلن مارتین قبل از آنکه حکم حبس ابد را برایش بخواند گفت او را درک می‌کند که نتوانسته با بیماری کنار اید ولی این دلیلی برای قتل نمی‌توانسته باشد و تنها کاری که می‌تواند انجام دهد،خواند حکم حبس ابد برای وی است. حالا تا آخر عمر هونگ کیات تان گوشه زندان مانده و مرگ را به نظاره نشیند.
گفته می‌شود فرزندانش با اکراه به امضای مدارک دادگاه تن داده و با پدر خود مانند غریبه ها رفتار کردند.
.

موجودی که خودش تصمیم می‌گیرد که نر باشد یا دوجنسی! (+عکس)

موجودی که خودش تصمیم می‌گیرد که نر باشد یا دوجنسی! (+عکس)

گونه‌هایی از جانوران روی کره خاکی ما زندگی می‌کنند که تغییر جنسیت بخشی طبیعی از زندگی آن‌ها است...

میگوهای نعنافلفلی همگی با جنسیت نر به بلوغ می‌رسند، اما می‌توانند تصمیم بگیرند که هرمافرودیت شوند یا نه. این تصمیم فواید و مضرات خاص خودش را دارد و به شرایط زندگی میگوها و اجتماع آن‌ها بستگی دارد.
گونه‌هایی از جانوران روی کره خاکی ما زندگی می‌کنند که تغییر جنسیت بخشی طبیعی از زندگی آن‌ها است. گونه‌هایی وجود دارند که در ابتدای زندگی نر یا ماده هستند و بعد به جنس دیگر تغییر جنسیت می‌دهند. همچنین گونه‌های نه چندان کمی از موجودات می‌توانند در آن واحد هم نر و هم ماده باشند که به این دسته هرمافرودیت یا دوجنسی گفته می‌شود.
نیوساینتیست در گزارش ویژه خود به یکی از این گونه‌های جانوری پرداخته که یک قدم فراتر رفته و به نحو پیچیده‌تری تصمیم می‌گیرد که در جنسیت خود باقی بماند یا این که آن را تغییر بدهد. این جانور، میگوی نعنافلفلی نامیده می‌شود. اسم این میگو از طرح بدنش می‌آید که به شکل شکلات‌های نعنایی یا آبنبات‌های راه راه است.
میگوهای نعنافلفلی همه با جنسیت نر متولد می‌شوند و به بلوغ می‌رسند. آن‌ها این قابلیت را دارند که به هرمافرودیت تبدیل شوند، یعنی در آن واحد هم نر باشند و هم ماده. اما اغلب میگوها ترجیح می‌دهند که نر باقی بمانند و تا جایی که امکان داشته باشد، صبر می‌کنند تا دیگران تغییر جنسیت بدهند. یکی از دلایل این ترجیح این است که آنها به عنوان یک نر بیشتر شانس جفت‌گیری دارند، تا وقتی که در قالب یک هرمافرودیت بخواهند نقش یک نر را ایفا کنند.
همچنین تبدیل شدن به هرمافرودیت سرعت رشد میگوها را کاهش می‌دهد، احتمالا به این دلیل که تولید تخمک‌ها به انرژی بیشتری نیاز دارد.
در حقیقت انتخاب این که میگوهای نعنافلفلی نر باقی بمانند یا هرمافرودیت شوند، به اندازه اجتماعی بستگی دارد که در آن زندگی می‌کنند. اگر اجتماع بزرگ باشد و شانس این که اطرافیان هرمافرودیت شوند زیاد باشد که چه بهتر، ‌وگرنه، اگر میگو مستقل زندگی کند و در جمع بزرگی از هم‌نوعان خود نباشد،‌ هرمافرودیت می‌شود و بدین ترتیب شانس جفت‌گیری را برای خود افزایش می‌دهد.

اقدامی جالب برای کنترل سرعت در کانادا! (+عکس)

اقدامی جالب برای کنترل سرعت در کانادا! (+عکس)

گروهی فعال ایمنی ترافیک در کانادا با نصب تصاویری...

گروهی فعال ایمنی ترافیک در کانادا با نصب تصاویری سه بعدی بر روی خیابانهای نزدیک به مدارس قصد دارند با تغییر دادن نگرش راننده‌ها، رفتار آنها را درباره سرعت رانندگی و احتیاط بیشتر تغییر دهند.
اگر در هنگام رانندگی در خیابانی در نزدیکی یک مدرسه دختربچه ای را ببینید که به دنبال توپ خود جلوی خودروی شما پریده است، چه عکس العملی از خود نشان می‌دهید؟
یک گروه ایمنی در کانادا امیدوارند راننده با دیدن چنین صحنه ای از سرعت خود بکاهد و دوباره درباره میزان سرعت خودروی خود در محدوده مدارس فکر کند. اما منتقدان معتقددد چنین تصویری می تواند راننده ها را ترسانده و منجر به بروز تصادف شود.
با این حال سالانه 400 مرگ و میر ناشی از تصادف با خودروها در بریتیش کلمبیای کانادا، خطر سرعت در رانندگی را جدی تر از آن خواهد کرد که گروه Preventable از طرح کشیدن تصاویر سه بعدی در خیابانهای مشرف به مدارس برای جلب توجه و کاش سرعت راننده خودروها منصرف کند.

این گروه تصاویر سه بعدی دختر بچه ای را که در حال دویدن به دنبال یک توپ است را با همکاری شرکت ایمنی ترافیک BCAA فراهم آورده است. این تصویر از فاصله 15 متری شکلی سه بعدی به خود می گیرد و این ویژگی تا زمانی که خودرو به فاصله سه متری از تصویر برسد، پابرجا خواهد ماند اما از فاصله سه متر به بعد راننده متوجه نقاشی بودن تصویر خواهد شد.
بر اساس گزارش سی ان ان، اکنون گروه Preventable (قابل پیشگیری) به منظور بررسی تاثیر این تصاویر بر روی راننده ها و دیدن عکس العمل آنها، تصاویر را تحت نظر گرفته اند. به گفته سخنگوی این شرکت برای تغییر دادن رفتار انسانها باید نگرش آنها را نسبت به موضوعی تغییر داد و گاه برای تغییر دادن نگرش باید با افراد مقابله کرد.

اثرات ورزش نکردن روی شکل صورت!

اثرات ورزش نکردن روی شکل صورت!

این محققان تصاویری از انسان‌ها را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد در صورتی که ...
ورزش نکردن تاثیر زیادی روی ظاهر انسان‌ها دارد و باعث سرعت گرفتن روند پیر شدن در صورت انسان‌ها می‌شود.
دانشمندان تصاویری را منتشر کرده‌اند که تاثیر ورزش نکردن را روی صورت انسان‌ها نشان می‌دهد
.
این محققان تصاویری از انسان‌ها را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد در صورتی که آن‌ها حداقل 5 بار در هفته به مدت 30 دقیقه ورزش نکنند، ظرف مدت 5، 10 و 20 سال آینده چه ظاهری خواهند داشت.
آن‌ها هم‌چنین تصاویری را ارائه کردند که نشان می‌داد افرادی که به مقدار توصیه شده ورزش می‌کردند ظرف 5، 10 و 20 سال آینده چه تغییرات مثبتی در ظاهر آن‌ها صورت می‌گیرد.
محققان در دانشگاه سنت آندرو هم‌چنین میزان اضافه وزنی را که افراد با گذشت زمان و در اثر ورزش نکردن پیدا می‌کردند حساب کردند تا دقیق‌تر بتوانند ظاهر هر فرد را شبیه سازی کنند. این تحقیقات با هدف تشویق کردن مردم اسکاتلند به ورزش کردن انجام شده است.
راس وایت هد در این باره گفت: هدف این تحقیقات پررنگ کردن نقش زندگی فعال و پر تحرک در داشتن سلامت و هم‌چنین ظاهر زیباتر است.
ما با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند قد و وزن داوطلبان، و این که آیا آن‌ها ورزش می‌کنند یا نمی‌کنند سعی کردیم شکل ظاهری افراد را در سال‌های آینده تخمین بزنیم.
برای انجام این کار ، محققان سعی کردند از نرم‌افزارهای کامپیوتری استفاده کنند. استفاده از این برنامه کامپیوتری نشان داد افرادی که تحرک بدنی ندارند بعد از چند سال پوست افتاده‌ای پیدا می‌کنند و زیبایی پوست آن‌ها شدیدا کاهش پیدا می‌کند. هم‌چنین چین و چروک‌های زیاد و انباشته شدن چربی در اطراف چشم و گردن و دیگر قسمت‌های صورت می‌تواند تاثیر منفی زیادی روی ظاهر انسان داشته باشد.
یکی از علاقه مندان به ورزش بعد از دیدن این تصاویر گفت: من زمانی که این تحقیق را دیدم واقعا شوکه شدم. اگر همه می‌دانستند در صورت ورزش نکردن ممکن است در 20 سال آینده چه ظاهری پیدا کنند شاید تعداد بیش‌تری نسبت به تحرک بدنی بیش‌تر علاقه مند می‌شدند.

ارتباط جالب بین مرد و سقوط پسربچه!!


در سال ۱۹۳۲ به دلیل کم توجهی مادر یک بچه، کودک به نام کارلوس از پنجره به داخل کوچه سقوط کرد.
شگفت انگیز آنکه در همان لحظه آقای جوزف فیکلاک از آنجا عبور می‌کرد و کودک بر روی او سرنگون شد!
بر اثر سقوط دست مرد عابر شکست اما بچه سالم بود. اما مادر بچه عبرت نگرفت یک سال بعد دوباره از همان پنجره کارلوس سقوط کرد و حادثه غیر قابل باور انکه دوباره بر سر یک مرد عابر افتاد.
اما برخلاف دفعه قبل هم کودک و هم مرد سالم ماندند و جالب آنکه این بار هم بچه بر روی سر آقای جوزف سقوط کرده بود!!

ماساژ صورت فایده ای هم دارد؟

گفتگوی زیر با دکتر فریده مهتی‌پور، متخصص پوست و مو، درباره همین موضوع است:
قدیمی ترها به ماساژ صورت بیشتر اعتقاد داشتند تا امروزی ‌ها. این طور نیست؟
ماساژ صورت و بدن در تمام فرهنگ‌ ها و جوامع از قدیم ‌الایام شایع بوده و حتی در برخی تمدن ‌های قدیمی مراکز خاصی برای این کار وجود داشته است؛ مثلا یکی از قدیمی ‌ترین نوشته‌ ها راجع به ماساژ درمانی در کشور چین به دست آمده که مربوط به سه قرن پیش از میلاد است. علاوه بر این در کشورهای یونان، ایران، ژاپن و هند نیز این روش قدمت زیادی دارد.

این کار امروزه نیز طرفدارانی در تمام دنیا دارد که جهت کاهش روند پیری و ایجاد شادابی پوست، کاهش استرس و کاهش انقباضات عضلانی پوست انجام می شود و بیشتر افراد به ماساژ صورت علاقه‌ مند هستند. این حالت به ویژه در اروپا بسیار شایع است، ولی در کشورهای شرقی ماساژ صورت عموما بخشی از ماساژ بدن بوده و یک روش درمانی محسوب می ‌شود.

واقعا نیاز است که ماساژور (فرد ماساژ دهنده) در این کار تخصص داشته باشد؟
ماساژ معمولی صورت و یا سایر اعضای بدن در منزل قابل انجام است، ولی اگر خواهان یک ماساژ اصولی و موثر هستید، ‌بهتر است این کار توسط افراد ماهر و مجرب انجام شود.

این افراد باید آموزش های لازم را در این زمینه دیده باشند. این دوره‌های آموزشی جهت اطلاع از وضعیت آناتومی عضلات و اسکلت ‌بندی صورت و چگونگی توزیع عروق خونی و لنفی و اعصاب ناحیه بوده و در بعضی از کشورها گذراندن این دوره جهت کسب مدرک رسمی اجباری است. در بیشتر مراکز، ماساژ با دست رایج است، ولی در واقع دستگاه‌ های مکانیکی خاص با ابعاد و اندازه ‌های مختلف نیز جهت این کار طراحی شده اند که بسته به ناحیه مورد نظر می ‌توان از آن ها استفاده کرد.

ماساژ روی سلامت پوست هم تاثیر دارد؟
بهبود جریان خون و لنف پوست، با هدف بهبود قوام پوست و کشش عضلانی صورت، ریلکس شدن عضلات صورت و اطراف چشم، از بین رفتن سردرد، کاهش استرس و نگرانی از اهداف ماساژ صورت است.

این مسایل در صورت ماساژ صحیح و علمی قابل دستیابی بوده و مورد قبول مکاتب مختلف هستند. لیکن در برخی از مکاتب شرقی علاوه بر مسایل فوق، تحریک نقاط خاصی از صورت نیز مطرح است که گفته می ‌شود این نقاط دارای کارایی‌ های خاصی در تنظیم عملکرد خود صورت و نیز برخی از اعضای دور دست بدن می‌ باشند.

همان ‌طور که می‌ دانید این نقاط در طب سوزنی چین باستان و یا در بعضی از متدهای عملی یوگا نیز مطرح می ‌باشد و تحریک این نقاط با هدف تحریک و جاری شدن انرژی حیاتی بدن صورت می ‌گیرد. البته با علوم امروزی، تفسیر و پذیرش وجود چنین نقاطی، چندان قابل پذیرش نمی ‌باشد، ولی همچنان به عنوان یک روش درمانی تکمیلی در بسیاری از کشورها انجام می‌ گیرد.

ماساژ صحیح صورت باید چگونه باشد و چه نکاتی قبل از آن رعایت شود؟
ماساژ صورت به شکل دایره‌ های کوچکی معمولا از قسمت‌ های میانی صورت شروع شده و با نظم خاصی به طرفین صورت و گردن امتداد می‌ یابد و در همان حال نقاط خاصی از پوست که در بالا به آن ها اشاره شد، تحت فشار و تحریک موضعی قرار می ‌گیرند.

از شایع‌ ترین این نقاط می ‌توان نقاطی در ریشه ‌بینی، دو طرف گوشه های دهان، جلوی گوش، گوشه‌ های داخلی چشم، روی گیجگاه و نقطه ‌ای بین لب فوقانی و چانه را نام برد.

توجه کنید که ماساژ باید به صورت حرکت آهسته و نقطه به نقطه انگشتان انجام گرفته و این حرکت باید کاملا ملایم و بدون فشار بوده و در ضمن نباید باعث کشیده شدن پوست شود. جهت حرکت دست باید به صورت دایره‌ای کوچک به سمت بالا بوده و عضلات صورت نباید به طرف پایین کشیده یا فشرده شوند.

قبل از انجام ماساژ چه نکاتی باید رعایت شود؟
قبل از انجام ماساژ، شستشوی دست فرد ماساژدهنده با آب و صابون ضروری است. اگر فرد لنز چشمی دارد باید در آورده شود. مصرف کرم یا روغن ماساژ نیز الزامی است.

ماساژ در چه مواردی ممنوع است؟
اگر پوست صورت شما دارای زخم باز یا بریدگی، آکنه شدید یا کورک یا هر نوع عفونت پوستی دیگر، التهاب یا اگزمای شدید است، و یا چنان چه اسکار جوشگاه جدیدی در صورت شما ایجاد شده و یا در حال شکل ‌گیری است، نباید سراغ ماساژ بروید.

در این موارد بهتر است قبل از ماساژ پوست صورت، با پزشک مشورت کنید.

برای آکنه هم ماساژ ممنوع است؟
نه، در مورد بیماری آکنه و روزاسه روش ماساژ خاصی وجود دارد که از مرکز صورت شروع شده و با حرکت ملایم جادویی به سمت اطراف و به طرف گردن کشیده می‌ شود که باعث بهتر شدن حرکت لنفی صورت شده و ادم و قرمزی شدید را که همواره در این بیماران وجود دارد، کاهش می ‌دهد. از این روش به عنوان درمان مکمل بیماری روزاسه می ‌توان استفاده کرد، ولی در کل توصیه اصلی این است که در صورت وجود سایر بیماری ‌های پوستی در صورت، این کار را انجام نگیرد و هر نوع ماساژ پوستی توسط فرد تعلیم دیده و بدون عجله و کشش خاصی صورت پذیرد.

خودروی بسیار زیبای پژو 3008! (+عکس)

زمستان امسال نمونه ترکیبی 3008 پژو وارد بازار اروپا خواهد شد، قیمت پایین گازوییل در اروپا می‌تواند قیمت بالای خرید را به خوبی مستهلک کند.
سال آینده میلادی دو خودروساز اروپایی پژو و مرسدس بنز اولین خودروهای ترکیبی دیزلی را وارد بازار اروپا خواهند کرد. زمان ورود 3008Hybrid4 متعلق به پژو بهار آینده پیش‌بینی شده، اما اتومبیل ترکیبی E 300 محصول مرسدس بنز که از فناوری بلوتک برای کاهش گاز اکسیدنیتروژن در موتورهای دیزلی استفاده خواهد کرد، پاییز یا زمستان آینده وارد بازار خواهد شد.

حجم مصرف سوخت موتورهاى دیزلی نزدیک به 30درصد کمتر از موتورهاى بنزینى است اما خودروسازان به دلیل هزینه بالاتر ساخت موتورهای دیزلی چندان راغب به استفاده از آنها در خودروهای شخصی نیستند. به طور متوسط برای هر موتور دیزلی بیش از 1500 دلار به قیمت خودرو اضافه خواهد شد

اما اولین خودروهای ترکیبی دیزلی وارد بازار اروپا خواهند شد. چرا که گازوئیل به دلیل قیمت بالای سوخت در این منطقه بسیار به صرفه است و هزینه‌های اولیه به سرعت جبران خواهند شد اما در آمریکا سوخت ارزان است و خرید این خودروها هنوز توجیه اقتصادی چندانی ندارد.

مدل 3008 پژو با موتور دیزلی حدود 28هزار دلار قیمت دارد


مطابق آزمایش‌ها در شرایط استاندارد اروپا خودروی ترکیبی تازه پژو در هر 100کیلومتر تنها 3.8 لیتر سوخت مصرف می‌کند.
موتور خودروهای دیزلی برای ترکیبی‌شدن به تغییرات اندکی نیاز دارد. در مقایسه با نمونه‌های بنزینی استارتر قوی‌تری لازم است و به تجهیزات اضافی برای کاهش انتشار گاز دی‌اکسید‌کربن نیاز خواهیم داشت. پژو برای این خودروی تازه microhybrids را طراحی کرده که مجموعه‌ای از استارترهای قوی‌تر و باتری‌های اضافه برای استفاده بهینه از فناوری ترکیبی است.
Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes