۱۳۸۶ بهمن ۹, سه‌شنبه

فرار زن جوان از دست شرور محله









فرار زن جوان از دست شرور محله

 
مردی که با زور و تهدید، زن هم محلی خود را مورد آزار و اذیت قرار داده و اقدام به اخاذی سیاه از او کرده بود، در یکی از محله های کرج دستگیر شد.

هفته گذشته زن جوانی به کلانتری 22 مهرشهر کرج مراجعه و از همسایه خود به اتهام آزار و اذیت به انگیزه اخاذی سیاه شکایت کرد.





شاکی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: 8 ماه قبل در راه رفتن به منزلم بودم که مردی به نام حامد که هم محلی مان بود، راهم را سد کرد و با زور و تهدید، مرا به منزلش کشاند. هر چه داد و فریاد کردم تا رهایم کند، بی فایده بود. مرد هوسران مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدیدم کرد اگر ماجرا را بازگو کنم مرا خواهد کشت.

بناچار از ترس آبروی خود و خانواده ام سکوت کردم.

تهدیدهای حامد همچنان ادامه داشت ، او از صحنه های آزار رساندن به من ، فیلم تهیه کرد و از این طریق ، از من به دفعات پول های کلانی گرفت.

از ترس این که بلایی بر سر فرزند و شوهرم نیاید، با او همکاری می کردم و به دروغ از شوهرم پول می گرفتم و به او می پرداختم.

دچار کابوس شده بودم و می ترسیدم روزی تهدیدهایش را عملی کند و بر چهره اعضای خانواده ام ، اسید بپاشد یا آنها را به قتل برساند.


ردپای یک آشنا

شاکی ادامه داد، دیگر طاقت نداشتم این همه بدبختی را تحمل کنم.

بنابر این با اصرار به شوهرم ، از او خواستم منزلمان را به محله دیگری منتقل کنیم تا شاید مرد آزارگر، رهایم کند.

چند ماه قبل ، وقتی به محله جدید آمدیم ، گمان بردم همه چیز بخوبی پیش می رود و حامد دیگر به سراغم نمی آید، اما او با تعقیب من و پس از گذشت چند هفته ، منزل جدیدمان را پیدا کرد و تهدیدهایش را از سر گرفت و نقشه های شومش را عملی کرد.

دیگر از بلاهایی که بر سرم آورده بود خسته شده بودم ، عذاب وجدان یک لحظه رهایم نمی کرد، بنابراین ماجرا را با شوهرم در میان گذاشتم و از مرد هوسران شکایت کردم.


کشف اعلامیه ترحیم متهم در منزلش

به دنبال این شکایت ، ماموران تحقیقات گسترده ای را برای یافتن متهم فراری آغاز کردند و پاتوق های حامد مرد آزارگر به صورت نامحسوس زیرنظر گرفته شد تا سرانجام 2 روز پیش ، در یکی از پاتوق هایش در منزلی در مهرشهر کرج شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از منزل وی ، یک عدد چراغ گردان خودروی پلیس ، 3 دستگاه گوشی تلفن همراه و اعلامیه ترحیم مربوط به وی کشف و ضبط شد.

ماموران در بازرسی از گوشی های تلفن همراه وی ، تصاویر غیراخلاقی از شاکی را که در آن ثبت شده بود، به دست آوردند. به این ترتیب ، متهم حامد مورد بازجویی قرار گرفت و در اظهاراتش گفت:

من به شاکی آزار نرسانده ام و گفته هایش را قبول ندارم ، تصاویر غیراخلاقی مربوط به شاکی را یکی از دوستانم از طریق بلوتوث به گوشی تلفن همراهم ارسال کرده است و چراغ گردان پلیس را هم به خاطر زیبایی خریده بودم و در منزل نگهداری می کردم.

چند ماه قبل ، پس از گرفتن عکس هایم از یک عکاسی ، مردی به من حمله کرد و با تهدید چاقو، عکسم را به سرقت برد و متواری شد تا این که چند هفته قبل ، به صورت اتفاقی دیدم که در یکی از محله های کرج ، اعلامیه ترحیم من روی در و دیوار نصب شده است. یکی از آنها را به منزل بردم ، نمی دانم چه کسی با من چنین کاری کرده است.

بنابر این گزارش ، متهم با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی کرج در اختیار کارآگاهان جنایی اداره آگاهی استان تهران قرار گرفت تا راز جرایم وی فاش شود.

Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes