۱۳۸۷ اسفند ۳, شنبه

تکست آهنگ گوشواره و آهنگ نیناش ناش از ساسی مانکن و مخته

تکست آهنگ گوشواره  

 


بیا برگرد جون من اینقده اطواری نشو // بجز مانکن با کسی نرو و تو همبازی نشو

یه ساسی مانکن پروداکشن

گوش کن کوچولو

ساسی مانکن میخواین / ساسی مانکنم میاد
امیر مسعود / با علیشمسم میاد

بیا بر / بیا بر / بیا بیا برگرد جون من اینقده اطواری نشو / بجز مانکن با کسی نرو و تو همبازی نشو
وقتی منو بوس میکنه و اون دوتا چشماشو میبنده / قربون اون لباش برم که دم به دقیقه میخنده

حالا موهاتو بریز رو دوشت / چند روزه نیستی کوشت / قلبمو بردی نوشه / جونت
ولی جون من بدو و گوشواره هاتو یالله بزار تو گوشت

بوس میکنم از لبش من / که از مربای تمشکم / خوشمزه تره پس دمش گرم
حالا واسم با باسن و ماسن برقص ساسی دوست داره با تو (حالا حالا)

بمونه و یواشکی دربیاره اون گوشواره هاتو (حالا)
حالا بالا بالا شیش و هشتیاش بیان وسط سریع / اگه اینو دوست ندارید بریم تو فاز بندری

حالا همگی بیان وسط وسط // ببینم جسد مسد دخترا رو / بکنید قفل درا رو
بیارش اون دختر خالتو / جا نزاری گوشوارتو / جا بذاری میرم و می کنم گوشای دوستای پتیارتو

آها

هستی بلا بلا بلا بلا / واسه تو میخرم طلا ملا / ادا مدا اصلا نیا / آره میشم حتما فدات
خودتو نکن لوس / بدو لپمو بکن بوس / بدو لپمو بکن بوس

دافای مو بلوند خیلی بهترن از مو مشکیا // پیشه اینا با بنزم پیش مشکیا من با پرشیا
ویلا تو فشن بخوای برات میخرم / کنسرت ساسی میبرم / از رو برج میلاد میپرم /فقط با تو میمونم و واسه ی تو من گوشواره هامو میکنم

بیا اینجا که موزیک خوراک دنسه // پسرا تو بغل دافای با نمک و سبزه
به چه دختری اسمت پارمیدای یا مهنازه ؟ // جنس گوشوارت چیه بدلی یا که الماسه ؟

آخ بیا برگرد جون من اینقده اطواری نشو / جز علیشمس با کسی نرو و تو همبازی نشو
وقتی منو بوس میکنه و اون دوتا چشماشو میبنده / قربون اون لباش برم که دم به دقیقه میخنده

حالا موهاتو بریز رو دوشت / چند روزه نیستی کوشت / قلبمو بردی نوشه / جونت
ولی جون من بدو و گوشواره هاتو یالله بزار تو گوشت / اونا رو بزار تو گوشت / یالله بزار تو گوشت / جون من بزار تو گوشت / یالله بزار تو گوشت

گوش کردی کوچولو  



حالا برو حال کن

 

**************  

 

 

 

تکست آهنگ نیناش ناش

آها
نینی نینی بکن نیناش ناش
بدو
ههه
ساسی مانکن پروداکشن
او ساسییییییییییییییییی حالا مانکن
بدو کمرت بلرزون
با رادین باند
حجی

آقایون خانوما یکیتون به من سریع بگه که این خانومه که با ما جوره
یه کمکی از ما دوره / موهاش طلایی و صاف و بوره / من عاشقشم و قبوله؟
آره آره آره قبوله

وااای / همونی که خیلی نایسه / عمرا سرکوچه وایسه / راه میره آسه آسه
بگو ببینم قبوله ؟
وااای وااای قبوله

حالا امیر مسعود
وای خاک عالم دیدی / چشاشو دیدی و پسندیدی / دیدی به تو گفتم که چقد
رنگ چشاش توپه / خوشگل و با تیریپه / سوژه واسه ی کلیپه / عطر تنش کشته منو / ادکلنش جوپه

ای وای که چشاش مانکنو کشتش // قربونش برم که فقط با خودم میگذره خوش بهش
ناخونای مصنوعیشم اصله / بدجوری به دل من وصله

با اون قیافه خوب زیباش ناش / حالا بدو بکن نیناش ناش
چی شده ؟/ کسی نیگا نیگا کرده تو رو / برم بکنم ادبش /دکتره / برم دم مطبش / قلدره / بزنم تو دهنش

هاا بزن زنگو / بگو ببینم خانوم میشناسی ارژنگو / بین غذاها چطور دوست داری خرچنگو / آخ میخوام فقط واسه من بپوشی لباسای شب تنگو

آها

مبین
لیدیز اند جنتلمن یکیتون به من سریع بگه که این خانومه که با ما جوره
یه نموره از ما دوره / دامن کوتاش ایجوره / چی می گی چی می گی قبوله ؟
آره آره آره قبوله

وای وای وای همونی که خیلی نایسه / عمرا سرکوچه وایسه / راه میره آسه آسه شما چی میگید قبوله ؟
وااای وااای قبوله

وای خاک عالم دیدی / چشاشو دیدی و پسندیدی / دیدی به تو گفتم که چقد
رنگ چشاش توپه / خوشگل و با تیریپه / سوژه واسه ی کلیپه / عطر تنش کشته منو / ادکلنش جوپه

پول ماشینو / دوتا خونه دراندشتو / پول چکای بی برگشتو بدم و بزنی تو رگ و یه آب روش / به من تو می کنی یه بار گوش ؟ / آقا یه بار بوش

زنگ و زد و گفت این خانومه که خیلی دلبره / از جنیفر لوپزه ما بهتره
نیناش ناشم بلده

وای اگه لباشو به من نده دلم ریش میشه / خانوم این آقا پسره کیت میشه ؟
بیا پیش ما بشین و پادشاه این منطقه خواستت / تو یه ملکه فوق العاده ای میگیرم دنیا رو واست

آها

وای خاک عالم دیدی / چشاشو دیدی و پسندیدی / دیدی به تو گفتم که چقد
رنگ چشاش توپه / خوشگل و با تیریپه / سوژه واسه ی کلیپه / عطر تنش کشته منو / ادکلنش جوپه

آقایون خانوما یکیتون به من زودی بگه که این دخیه که تنگه مانتوش / صورتیه رنگ پالتوش / چجوریه رقص تونگوش ؟
ل ل ل ل لباش چطور سرخه ؟ / واسه فروش که نداره غرفه ؟ / مریض میشه نمیکنه سرفه / دم و دقیقه تو زمینه گلفه

ساسی مانکن پروداکشن
؟؟؟رکوردز  

 



حالا برو حال کن

Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes