آنتی تبلیغ های انتخاباتی
تئوریسین های استراتژیک تبلیغات بر این قاعده متفق القولند بد تبلیغ کردند موثرتر از ضدیت و ترور سیاسی رقیب است .
در دوره قبل ٬حمایت های کور از آقای هاشمی که البته بعدا مشخص شد بخشی از سخیف ترین آنها توسط دشمنان دوست نما و نفوذی های سپاه در اردوگاه اصلاحطلبان طراحی شده بود ٬ مردم آمی کوچه و بازار با عقاید مذهبی که تا قبل از دور دوم انتخابات طرفدار هاشمی به نظر می آمدند را به اردوگاه تندروهای مذهبی حامی احمدی نژاد ملحق کرد .
این بار دوباره همان داستان و همان پروژه کلید خورده است و چه ابله هانه است که درس عبرت از آنشکست نگرفته باشیم .
آنچه واقعیت است اینکه طرفداران تندروهای جناح راست مردمی هستند که حضور پای صندوق رای را واجب شرعی میدانند و غالبا از نسل گذشته و نیمی از بدنه اجتماع راتشکیل میدهند و با عقیده و مغزهای شستشو شده یا باورهای اصیل دینی که پای منابر و روضه های زنانه شکل گرفته در اردوگاه راست حضور دارند .
اما در مقابل آرا و عقاید متکسر و متشتت در اردوگاه اصلاح طلبان مج میزند و بقول خاتمی اصلاح طلبان بدنه ای بزرگ با مغزی کوچک دارند که باید فکری به حال آن کرد.
چه خوب بود فکری به حال توطئه ها و نفوذی های حامیان احمدی نژاد در لباس اصلاح طلبان نمو تا اینده ایران را بدست عده ای نادان متحجر نداد.
در ادامه میتوانید چند عکس از تبلیغات مخرب دوره قبلی را نگاه کنید