۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۰, جمعه

اس ام اس جوک، خنده دار و سرکاری - اردیبهشت 89

www.takmobile.org

غضنفر برای بار اول نماز خواند گاوش مرد ، روز دوم نماز خواند الاغش مرد ، روز سوم زنش گفت پیاز نداریم گفت خدا شاهده بلند میشم دو رکعت هم خرج تو میکنم.

—————————————————————————-

احمد: مامان! اجازه می دهی بروم با اکبر بازی کنم؟
مادر: نه پسرم، اکبر بچه خوبی نیست. آدم باید همیشه با دوست بهتر از خودش بازی کند.
احمد: پس اجازه بدهید اکبر بیاید با من بازی کند!

———————————————————————————-

فروش فوق العاده انواع کلنگ با قیمت استثنایی ویزه شما عمله های محترم !
سال کار مضاعف(!) را خدمت شما تبریک عرض میکنم

———————————————————————————

دومیلیون بهم قرض بده، تا آخر سال یه دوقلو به دنیا میآریم و پولت رو پس میدم !
(به دنبال اعلام دولت مبنی بر دایر کردن صندوق آتیه فرزندان)

———————————————————————————-

دارم فکر می کنم چرا الان خوابی؟
مگه سال کار مضاعف نیست؟
پس کارگری مثل تو الان باید سر کار باشه نه مثل خرس خوابیده باشه !!!

———————————————————————————-

صرف فعل نشستن به گویش لری:
مو بنیشم
تونم بنیشی
اونم بنیشه
ما که بنیشیم
شمام که بنیشید
دیه جا نی اونا بنیشن!!!

———————————————————————————

این اس ام اس رو تا حالا واسه هیچ کس نفرستادم …



پس واسه تو هم نمی فرستم

————————————————————————————

خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی

————————————————————————————-

ای با صفا تو را زنم صدا ، هر روز می دهم ندا ، اگر داشتی حیا ، اس ام اس میفرستادی گدا !

————————————————————————————–

(..)
((
))
((
))
((
))
((
))

کاری نداشتم ، دارم کرم می ریزم !

————————————————————————————-

فردا روز هوای پاک اعلام شده …….. یادت باشه نری بیرون گند بزنی

—————————————————————————————

میدونی نبات کیلویی چنده؟ نمی‌دونی؟ نقل چی؟ اونم نمی‌دونی؟ اشکال نداره، از قدیم گفتن: خر چه داند قیمت نقل و نبات

—————————————————————————————

چند وقته نیومدی بخواطر نیومدنت بابا و مامان هر شب با هم دعوا دارن مهم نیست با چه ماشینی میای فقط بیا و این آشغالو رو از دم در خونه بردار 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

 

یارو کارت عابر خودشو میندازه تو ضریح امام رضا میگه یا امام رضا حاجتمو بده تا من رمزشو بگم

———————————————————————-

میدونی چطوری میشه یه خنگ رو گذاشت سر کار؟پایین رو بخون!

.
.
.
.
.
میدونی چطوری میشه یه خنگ رو سر کار نگه داشت؟ بالا رو بخون!

————————————————————————

خواستم اسمتو بذارم گل گفتم می پلاسی!
بذارم خورشید گفتم غروب می کنی!
بذارم ماه روزا تنها می مونم!
گذاشتم دماغ تا همیشه رو صورتم باشی!

————————————————————————-

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.
حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش!

————————————————————————-

اگه بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه؟
انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه!

————————————————————————–

سن خودتو ضرب در ۷۷۷ کن بعد دوباره در عدد ۱۳ ضرب کن عدد جالبی بدست می آید! (بخدا جدیه… امتحان کن)

—————————————————————————–

روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم!
لامپ ۶۰ هم نبودی من اشتباه کردم!

—————————————————————————–

اسمت رو باغچه نوشتم، شکفت! روی درخت نوشتم، میوه داد. توی صحرا نوشتم، لاله زار شد! آخه عزیزم پشکل هم اسم شد!

——————————————————————————

تازگیها توی شهرداری استخدام شدم! اگه دوست داری سر کوچه وایسا تا ببرمت.

——————————————————————————

\(-_-)/
))
((
_/ \_
اس ام اس جدید نداشتم گفتم برات قر بدم شاد شی

——————————————————————————

بیب بیب بیب..
فکرکردی بوقه!نه بابا
میخوام بگم بی برو برگرد دوستت دارم

——————————————————————————–

اگه امشب خیس شدی نترس، جیش نکردی! من برات یه دریا بوس فرستادم.

——————————————————————————–

شنیدم بوسه پلی است میان قهر و آشتی…
طالب شدم هی قهر کنیم هی آشتی!

——————————————————————————–

این یک اس ام اس نیست
یک بهونه است
که میخواد بهت بگه
هنوز هم کسی هست که سر کارت بذاره !

—————————————————————————————–

ضدحال میدونى چیه؟یه کچل بره موبکاره اسمش براى حج تمتع دربیاید.

——————————————————————————————

متلک جدید :خوشه تو بخورم

متلک روز: . . . خوشگله خوشه چندی ؟

فــــحش روز: . . . مرتیکه ی بی خوشه

———————————————————————————————–
یک سوال به سوال های اول قبر اضافه شد : در کدام خوشه عدالت قرار داشتی !؟

————————————————————————————————

جمله جدید برای سر سفره عقد : عروس رفته خوشه بچینه

———————————————————————————————-

دعای خوشه بندی یارانه ها: اللهم انی واحد الخوشه و دور الخوشه السوم و انزلک سمتکم الیارانه و برحمتکه الرحمن احمدی نژاد و کبیره الامام خامنه ای این دعا رو برای همه اد لیستت بفرست تا تو خوشه اول قرار بگیری یکی نادیده گرفت تو خوشه پنج افتاد جدی بگیرید

———————————————————————————————–

درد دل یه بزاز اصفهانی: خانوم اومدس پارچه خریدس بردس بریدس دادس دوختن رفتس باش تو عروسی کلی رقصیدس قر دادس و پز دادس آ بعدی رفتس پارچه را شیکافتس پس اووردس می گد از رنگش خوشم نیومدس

——————————————————————————————————

میدونی بهترین واحد پول دنیا چیه !؟
تومن
چون هم تو توش هستی هم من !

——————————————————————————————————–

مثل شقایق زندگی کن ، کوتاه اما زیبا ، مثل پرستو ، فصلی کوچ کن ، اما هدفمند ، مثل پروانه بمیر ، دردناک اما با عشق ، مثل خر عرعر کن ، بلند اما شمرده و خوانا

———————————————————————————————————

ترکه به دوست دخترش:
از عشق تو به کوچه و پس کوچه ها زدم
عشق و اس ام اس و ولش کن، من الان گم شدم

———————————————————————————————
سلام ، خوبی ؟ یه سوال شرعی داشتم ، دیشب خواب تو رو دیدم !

آیا نماز وحشت بر من واجب است !؟؟

 

 

 

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , , , , , , , , , , ,

Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes