۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

تصوير يك تصادف وحشتناك

تصوير زير مربوط به تصادفي در كشور چين است.

اکستنشن مژگان چیست ؟

اکستنشن مژگان چیست ؟

اکستنشن مژگان باعث خارق العاده شدن شما می‌شود . اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می‌سازند و در میان مژگان قرار می‌دهند

اکنون و در حال حاضر افراد زیادی به علت این که دارای موهای کمی هستند ، اکستنشن را انجام می‌دهند .
اکستنشن به چه معناست ؟
اکستنشن بدین معنا می‌باشد که شما موهای اضاقی را که هم رنگ موهای خودتان باشد به موهای شما اضافه می‌کنند .حال اکستنشن‌هایی وحود دارد که دائمی می‌باشند ، بدین معنا که موهای اضافی را به ریشه ی موی شما می‌زنند و باعث می‌شود که موهای شما نسبت به سابق پرتر نشان داده شود .
اما اکستنشن دیگری نیز وجود دارد که موقت می‌باشد ، بدین معنا که برای مثال شما می‌خواهید به یک جشن عروسی بروید ، و از کمی موهایتان ناراحت هستید به همین دلیل موهایی را که هم رنگ موهای شما باشند را به موهایتان اضافه می‌کنید تا در آن شب خاص موهایتان پرتر به نظر برسند . و بعد از آن شب شما می‌توانید این موهایی را که اضافه کرده اید را بردارید .
همیشه اکستنشن مو را شنیده بودید اما اکنون اکستنشن مژگان نیز وجود دارد .
اما اکستنشن مژه به چه صورتی می‌باشد ؟؟
اکستنشن مژگان باعث خارق العاده شدن شما می‌شود . اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می‌سازند و در میان مژگان قرار می‌دهند . به هر یک از چشم‌های شما می‌توان مژگان مصنوعی چسباند اما به جای این که از مژگان مصنوعی استفاده کنید می‌توانید از مژگان اکستنشنی استفاده کنید زیرا مژه‌های مصنوعی که استفاده می‌شود با یک نگاه ساده کاملا قابل تشخیص می‌باشد اما هنگامی که شما اکستنشن مژه انجام می‌دهید ، به سادگی مشخص نمی شود و با مژگان خودتان تفاوت زیادی ندارد .
نتیجه ای که شما با اکستنشن مشاهده می‌کنید به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و همین طور مدت دوام اکستنشن پایدار تر است و مدت طولانی تر بر مژه گان شما بدون تغییر باقی می‌ماند .
اما نکته ای که در این جا وجود دارد بدین ترتیب می‌باشد ، شما اگر از اکستنشن مژه استفاده می‌کنید این استفاده نباید خیلی زیاد باشد زیرا اگر مدت زیاد و هم جنین چندین بار در ماه از این کار استفاده کنید باعث می‌شود که مژه گان شما به مرور ریزش پیدا کنند و شروع به ریزش نمایند ، و یا این که مژه گانتان حالت اولیه حود را نداشته باشند .
این نکته برای افرادی است که در اکستنشن مژه زیاده روی می‌کنند بدین معنا که سه یا چهار با در ماه این کار را انجام دهند اما افرادی که تنها ماهی یک بار این کار را انجام می‌دهند ، خطری آنها را تایید نمی کند. توصیه می‌شود اکستنشن را برای مهمانی‌های مهمی که دعوت می‌شوید انجام دهید نه این که هر روز تنها به این دلیل که با این کار زیباییتان دو جندان می‌شود علاقه داشته باشید انجام بدهید .
شما حتی اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از اکستنشن‌هایی به غیر از رنگ مشکی و از اکستنشن‌های براق و رنگی نیز استفاده کنید .
اکستنشن می‌تواند تنها در یک نقطه از مژگان شما باشد بدین معنا که شما می‌توانید قسمت انتهای یا فقط قسمت وسط مژگانتان را اکستنشن کنید که پر تر به نطر برسند . معمولا گفته می‌شود اگر بخواهید تنها بر روی یک قسمت از مژه گانتان اکستنشن انجام دهید بهتر است آن قسمت ، قسمت انتهایی مژگانتان باشد زیرا اگر قسمت انتهایی مژگان پرتر باشد بیشتر به نظر می‌رسد و چشمان شما را جذاب تر خواهد کرد .
همین طور برای ریمل زدن نیز این راه کار توصیه می‌شود ،یعنی این که بورس ریمل را به قسمت انتهایی مژگانتان بکشید . اکستنشن مژه به مراتب خیلی بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و خطر ریزش کمتری مژه گان شما را تهدید می‌کند .
زیرا شما هنگامی که از مژه مصنوعی استفاده می‌کنید احساس سنگینی را بر روی چشمانتان احساس می‌کنید اما اکستنشن این حالت سنگینی را ندارد . البته آرایشگاهی که برای اکستنشن مراجعه می‌فرماید بسیار مهم است باید دقت باشید که این محل کاملا پاکیزه باشد و شخصی که می‌خواهد این کار را بر روی مژه گان شما انجام دهد فردی ماهر باشد .
توصیه می‌شود در ابتدا کمی از اکستنشن‌های را بر روی مژگان خود انجام دهید ، این توصیه به این دلیل گفته شد ،چون بسیاری از حانم‌ها به اکستنشن حساسیت نشان می‌دهند و مژگان شان دارای حساسیت می‌باشند . به همین دلیل توصیه می‌شود بر روی قسمت کمی از مژگانتان اکستنشن انجام دهید و به مدت یک یا دو ساعت صبر کنید اگر آلرژی یا حساسیتی را احساس نکردید آن گاه به کارتان ادامه دهید و در غیر این صورت شما دیگر نمی توانید از اکستنشن مژه استفاده کنید .

حلقه های گل زیبا برای تزیین منزلتان

میتوانید حلقه های گل زیبایی مثل این نمونه بسازید و روی در ورودی منزلتان نصب کنید وبهار را خانه خود بیاورید

ساده ترین روش برای ساخت جعبه کادو

به راحتی می‌توانید برای دادن كادوهای كوچك و باارزش، جعبه کادو بسازید و روی آن را طراحی كنید

امروزه هنر جعبه‌سازی تنوع بسیاری یافته است. قرار دادن كادو داخل جعبه‌ای زیبا، ارزش آن را دو برابر می‌كند.با استفاده از مقوا و مهرهای پلاستیكی، به‌راحتی جعبه جواهرات بسازید. رنگ مقواها را شاد انتخاب كنید.
می‌توانید از كاغذ كادو برای روی كار استفاده نمایید. كارت‌های متالیك یا پلاستیكی نیز برای این نوع جعبه‌ها مناسبند.
طرح زیر را برای ساخت جعبه انتخاب كنید.
جهبه کادو
جعبه جواهرات
كادر وسط مربعی به ابعاد 6x6 سانتی‌متر و طول هر یك از نوارهای بلند كناری 20 سانتی‌متر است.
با تازدن مقوا، جعبه شما آماده است.

ممنوعیت آموزش موسیقی در مدارس ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی اعلام کرد که "آموزش موسیقی در مدارس در قالب برنامه های فوق برنامه ممنوع است." علی باقرزاده در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، گفت که اگر مشاهده شود که مدرسه ای کلاس آموزش موسیقی راه انداخته، با آن "برخورد جدی در حد انحلال مدرسه می شود." او این ممنوعیت را شامل تمام مقاطع تحصیلی اعلام کرد. به گفته علی باقرزاده، هیچ یک از شوراهای نظارت آموزش و پرورش استان ها اجازه ندارند به مدارس و هنرستان ها مجوز راه اندازی رشته آموزش موسیقی در قالب فوق برنامه بدهند. رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت که مجوز هنرستان موسیقی به اشخاص حقیقی داده نمی شود. به گفته آقای باقرزاده "منظور از آموزش موسیقی استفاده از آلات موسیقی از جمله پیانو و گیتار است." در حال حاضر ۱۶ هزار مدرسه غیردولتی در مقطع های ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان با یک میلیون و ۱۲۷ هزار دانش آموز در ایران دایر هستند. علی باقرزاده از فعالیت ۱۱۰ هزار ناظر غیررسمی مدارس غیردولتی اشاره کرد و "آموزش آنها" را جزو برنامه های آنها دانست. موضوع موسیقی در طول سی سال حکومت جمهوری اسلامی در ایران، از آنجا که نظرات فقهی مختلفی در مورد آن وجود دارد، بحث انگیز بوده است. مهرماه سال گذشته، محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، گفته بود که آقای خامنه ای "مدتی است که مسائل مربوط به موسیقی را در درس خارج خود مورد توجه قرار داده اند." آقای حسینی از تشکیل "کارگروه های ویژه ای" برای تدوین نظرات آیت الله علی خامنه ای در مورد مصادیق و موارد مختلف مربوط به موسیقی خبر داده بود. بنا بر آنچه تا کنون در پاسخ به استفتائات شرعی اعلام شده، آقای خامنه ای ساختن و خرید و فروش ساز یا یاد دادن و یاد گرفتن نوازندگی را به شرطی که با هدف اجرای سرودهای ملی و انقلابی یا "هر امر حلال و مفید" دیگری انجام شود، مجاز می داند. با این حال، آیت الله علی خامنه ای، در پاسخ به استفتایی در مورد تأسیس هنرستان ها و "ترویج موسیقی" می نویسد: "آموزش موسیقی و ترویج آن برای نوجوانان، با اهداف نظام جمهوری اسلامی سازگار نیست".

شکار موجودی عجیب در چین: تمساح لاک‌پشت نما!! (+عکس)

یک ماهیگیر چینی بعد از شکار موجود عجیبی که شبیه به دایناسورهاست شگفت زده شد. این حیوان ترکیبی از لاک‌پشت و تمساح است.
این مرد این تمساح لاک‌پشت نما را در دریاچه ویشان در استان آنهوی در جنوب چین شکار کرد.
این گونه‌ها فقط در شمال آمریکا دیده می‌شوند و این احتمال وجود دارد که شخصی آن را به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کرده و در این دریاچه رها کرده است.
کارشناسان معتقدند وجود این موجود می‌تواند خطراتی برای سیستم بومی منطقه داشته باشد.

سان یونگ‌چنگ نام ماهیگیری است که این لاک‌پشت سوسماری را به وزن 7 کیلوگرم و ابعاد 76 سانتی‌متر در 30 سانتی‌متر به تور انداخته است.
سازمان ماهیگیری جینینگ در چین اعلام کرد که این اولین باری است که یک سوسمار لاک‌پشت‌نما در آب‌های این منطقه دیده شده است. احتمالا شخصی این حیوان را در آب رها کرده که می‌تواند خطرات زیادی برای اکوسیستم محلی این منطقه داشته باشد.

هتلی که از زباله ساخته شده!!!(+عکس)

به گزارش مهر، این هتل که به مناسبت روز جهانی محیط زیست در 5 ژوئن گشایش می یابد با استفاده از زباله هایی ساخته شده است که از برخی سواحل تفریحی اروپا جمع آوری شده اند.این هتل عواقب بی احترامی به محیط زیست را نشان می دهد و از شهروندان دعوت می کند که مراقب سواحل دریاها باشند.

پروژه اولین هتل ساخته شده از زباله ها که Save the Beach(ساحل را نجات بده!) نام دارد از سال 2008 آغاز شد. این ساختمان در سواحل نزدیک رم ساخته شده است. این هتل از 3 تا 6 ژوئن 2010 قابل استفاده است. Save the Beachیک ساختمان دو طبقه است که گنجایش 10 نفر را در هر شب دارد.

به دلیل محدودیت ظرفیت و مدت زمان استفاده از این هتل، شرکت سازنده آن رقابتهایی را برگزار کرده است و کسانی که بتوانند بهترین دلایل ساخت این هتل را ارائه کنند می توانند یک شب در آن اقامت کنند.

طراح و ایده پرداز این هتل زباله ای که HA Schult نام دارد در این خصوص توضیح داد: "پروژه این هتل نمادین بسیار مهم است چرا که نشان می دهد ما در عصری با انبوه زباله ها زندگی می کنیم و میلیونها تن زباله را در تمام دنیا تولید می کنیم. آیا ما واقعا از زمین خود چه می خواهیم؟ این سئوالی است که مثل یک هشدار در گوش ما صدا کرده و ما را وادار می کند که به آن فکر کنیم."

براساس گزارش آنسا، بنیاد آموزش محیط زیست و برنامه پرچم آبی برای محافظت و بهبود دریاها و سواحل قصد دارند حداقل یک ساحل اروپایی را در سال نجات دهند و با این هدف در هر سال یک هتل زباله ای را در یکی از این سواحل ایجاد می کند.

این ماست شما را چاق می کند؟!

این ماست شما را چاق می کند؟!

ماست، منبعی غنی از پروتئین، کلسیم و ویتامین B2 یا ریبوفلاوین است و جالب است بدانید که حتی میزان کلسیم یک لیوان ماست بیشتر از میزان کلسیم یک لیوان شیر است،اما این ماست شما را چاق می کند...

ماست چكیده چاق ‌تان می‌کند
ماست چکیده در واقع همان ماست معمولی است که آب خود را تاحدودی از دست داده و البته همراه با این آب مقداری از ویتامین‌های موجود در ماست هم دفع می‌شود. به عبارت دیگر ماست چکیده از نظر میزان پروتئین و کلسیم تفاوت چندانی با ماست معمولی ندارد اما میزان ویتامین B2 آن چون محلول در آب است، به نسبت کمتر است. نكته قابل توجه درباره این ویتامین از بین رفتن آن هنگامی است كه در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد. به همین دلیل است که معمولا شیر و ماست را در ظروف مات می‌ریزند زیرا ریختن آنها در ظروف شیشه‌ای سبب از بین رفتن این ویتامین می‌شود.
نکته دیگری که در رابطه با ماست کیسه‌ای یا چکیده باید به آن اشاره کرد، این است که 100 گرم ماست چکیده در مقایسه با 100 گرم ماست معمولی، کالری و چربی بالاتری دارد.
از این رو، فردی که رژیم غذایی خاصی برای کاهش وزن دارد، باید به این نکته دقت کند که گرچه کلسیم و پروتئین ماست چکیده بیشتر است اما میزان چربی آن هم بالاتر است و استفاده زیاد از آن می‌تواند چاق‌کننده باشد؛
به ویژه آنکه لبنیات منبع اسیدهای چرب اشباع هستند. این میزان اسیدهای چرب در ماست چکیده تا حدی بالاتر است. به همین علت مصرف آن به خصوص برای كسانی كه باید منابع این نوع چربی‌ها را محدود مصرف كنند، توصیه نمی‌شود.
در درجه اول پیشنهاد می‌کنم ماست کم چرب مصرف کنید. البته نمی‌توان گفت مصرف ماست چکیده مضر است اما باید حد تعادل را در مصرف آن رعایت کرد. اگر برای یک فرد بزرگسال مصرف 2 واحد لبنیات توصیه می‌شود و او یک لیوان را به ماست اختصاص داده، برای ماست چکیده مصرف نصف لیوان کافی است و نیاز وی را برطرف خواهد كرد.

چند فایده مفید از کنگر

چند فایده مفید از کنگر

اگر به کنگر علاقه دارید و از فواید آن اطلاعی ندارید ، این مطلب را بخوانید ...

یك متخصص تغذیه گفت: مصرف «كنگر» موجب كاهش كلسترول خون می‌شود.

مرتضی صفوی افزود: كنگر سرشار از ویتامین‌های A، B، E و املاح معدنی است. مصرف برگ‌‌های این سبزی افزایش‌‌دهنده ادرار و محرك كلیه‌‌ها و كبد است و به ترشح صفرا كمك می‌كند.

وی گفت: این سبزی را معمولاً به صورت خورش مصرف می‌‌كنند. مصرف این سبزی موجب كاهش كلسترول و تری‌ گلیسیرید خون می‌‌شود و به دلیل داشتن پتاسیم موجب كاهش فشار خون می‌شود.

این متخصص تغذیه اضافه كرد: این سبزی به دلیل مواد فیبری، قابلیت هضم كم و خاصیت مسهلی و ملینی دارد و میزان كالری آن بسیار محدود است.

صفوی گفت: این سبزی چون اینولین دارد، موجب افزایش باكتری‌‌های مفید روده می‌‌شود و در كل به حفظ سلامت روده بزرگ كمك می‌كند و خطر ابتلا به سرطان را كاهش می‌دهد.

وی افزود: این سبزی حاوی سدیم است و برای تهیه غذا از این سبزی از مصرف نمك خودداری كنند و برای مزه‌‌دار كردن آن از آبلیمو كمك بگیرند. آبلیمو سرشار از پتاسیم است و می‌‌تواند اثر نامطلوب سدیم را كاهش دهد و جایگزین نمك شود

چگونه لبخند زيبا داشته باشيم؟

چگونه لبخند زيبا داشته باشيم؟

هیچ‌گاه به این فكر كرده‌اید كه چرا لبخند بعضی افراد به‌شدت زیبا و جذاب است؟


اگر یكی از این افراد را در ذهن‌تان مجسم كنید، نقش كدامیك از این عوامل را در ایجاد این همه زیبایی و جذابیت مؤثر‌تر می‌بینید: سالم بودن اجزا، ریز یا درشت بودن دندان‌ها، شكل ظاهری دندان‌ها، وضعیت لثه‌ها از نظر رنگ، حاشیه یا شكل ظاهری یا خصوصیتی كه آن‌ را متوجه نمی‌شوید؟
دكتر محمدامین نریمانی، متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فك در این‌باره می‌گوید: با وجود تفكر عموم مردم در ارتباط با برجسته كردن یك جزء، مثل درشتی یا ریزی یا سفیدی دندان ‌ من هماهنگی بین اجزا را كلید زیبایی لبخند می‌دانم؛ یعنی در هر فردی بین اجزای تشكیل‌دهنده صورت اعم از فرم صورت، فرم بینی، فرم لب، فرم و رنگ دندان‌ها و لثه‌ها باید هماهنگی باشد؛ مثلا نسبت پهنای صورت به عرض صورت، اندازه فك بالا با فك پایین، رابطه دندان‌های بالا با دندان‌های پایین، ارتباط بین لب‌ها با دندان‌ها، رابطه لب‌ها نسبت به بینی و رابطه لثه‌ها نسبت به دندان‌ها باید هماهنگ باشد. این كاری است كه در محدوده فعالیت یك متخصص ارتودنسی است تا با ایجاد این هماهنگی به زیبایی و جذابیت كمك كند. اگر این هماهنگی ایجاد شود آن‌وقت جذابیت فردی با دندان‌های ریز یا كمی تیره‌تر، كمتر از جذابیت یك فرد با دندان درشت و سفید نخواهد بود.

یكی از فاكتورهای وضعیت لثه، ارتباط آن با دندان است.
مهم‌ترین مسئله‌ای كه در زیبایی لثه تأثیر‌گذار است سلامتی آن است. این عضو هیأت علمی دانشگاه ادامه می‌دهد: مسئله مهم بعدی سلامتی هر یك از این اجزاست. اگر سلامتی هر كدام از این اجزا به هم بخورد بر زیبایی آنها تأثیری عمده خواهد گذاشت. لثه‌ای كه حاشیه آن به‌صورت ظریف و لبه چاقویی روی دندان قرار گرفته باشد، ضخامت زیاده از حد و برگشته‌ای روی دندان نداشته باشد و حاشیه آن فرم كنگره‌ای متناسب داشته باشد لثه زیباتری است. این جملات به زبان ساده خصوصیات یك لثه سالم را بیان می‌كند.

مجموعه دندان‌ها توسط لثه و الیاف نگهدارنده دندان، درون استخوان نگه داشته می‌شوند و با كمك همین الیاف نگهدارنده به‌صورت طبیعی یا با نیروهای ارتودنسی حركت داده می‌شوند. لثه‌ای كه در ظاهر می‌بینیم از 3بخش لثه آزاد مجاور دندان، لثه چسبیده به استخوان زیرین و لثه متحرك تشكیل شده است كه به آسانی كشیده می‌شودو به استخوان زیرین نچسبیده است.

لثه آزاد كه به‌صورت كنگره‌ای روی دندان‌ها قرار گرفته است با حركت ملایم مسواك با زاویه 45 درجه از روی دندان جدا شده و ناحیه‌ای از دندان كه زیر آن قرار گرفته تمیز می‌شود. درصورتی كه مسواك زدن دندان‌ها صحیح نباشد، این ناحیه تمیز نشده و به مرور فقط طی چند روز تعداد میكروب‌ها زیاد شده و با ترشح سموم میكروبی ملتهب می‌شود.

ملتهب شدن لثه در این ناحیه فرم كنگره‌ای، لبه‌چاقویی و رنگ طبیعی لثه كه صورتی است را تغییر می‌دهد و حساس و شكننده شده و سلامتی و زیبایی آن به هم می‌ریزد و درصورتی كه بعد از چند روز مسواك زده شود، دچار خونریزی می‌شود. درصورتی كه مسواك زدن به‌صورت جدی پیگیری شود این مرحله از بیماری قابل برگشت است و مجددا بعد از چند روز لثه می‌تواند به حالت طبیعی برگردد.

بعضی از افراد عنوان می‌كنند كه من همیشه دندان‌هایم را مسواك می‌زنم و به دندان‌هایم بیشتر از دیگران توجه می‌كنم ولی نمی‌دانم چرا دندان‌هایم مشكل پیدا می‌كنند؟
این عضو انجمن ارتودنتیست‌ها می‌گوید: صرفا مسواك و نخ‌كشیدن دندان‌ها امكان داشتن لثه سالم را تأمین نمی‌كند. این اقدامات لازم بوده ولی كافی نیستند. گاهی اوقات نحوه قرارگیری دندان‌ها طوری است كه باعث عدم‌دسترسی كامل جهت انجام اقدامات بهداشتی می‌شود یا قرارگیری دندان باعث تغییر شكل و ضخامت لثه می‌شود مثلا اگر دندانی بیرون‌تر از بقیه دندان‌ها قرار گرفته باشد فرم كنگره‌ای آن كم شده، ضخامت آن كاهش پیدا كرده و در معرض تحلیل زیادتری قرار می‌گیرد.

با ایجاد این تغییرات سلامتی و زیبایی آن به هم خورده آن‌را مستعد بیماری‌های بیشتر كرده و ناهماهنگی در اجزا ایجاد می‌كند كه در این موارد موقعیت و ردیف دندانی توسط متخصص ارتودنسی اصلاح می‌شود تا فرد با راحتی زیادتری بتواند اقدامات بهداشتی را انجام دهد.

بخش دوم لثه، لثه چسبیده است. این قسمت از لثه نیز در سلامتی دندانی و زیبایی آن تأثیر دارد به‌ طوری كه در یك لثه سالم، رنگ آن كه صورتی روشن با نمای پوست پرتقالی است توجه فرد را جلب می‌كند.

اگر این قسمت از لثه ضخامت و ارتفاع كافی نداشته باشد درصورت پیشرفت بیماری بخش آزاد لثه و رسیدن آن بیماری به این بخش سرعت پیشرفت بیماری زیاد شده و تخریب زیادتری ایجاد می‌كند و به سرعت به بخش سوم كه لثه متحرك است می‌رسد.

عموما بیماری‌های لثه‌ای كه به این بخش رسیده باشند درمان پیچیده‌تر و پرهزینه‌تری دارند. هرچند این بخش از لثه مستقیما در دید افراد نیست و از نظر زیبایی اهمیت ویژه‌ای ندارد ولی بیماری آن، حفظ دندان‌ها را به‌شدت درمعرض خطر قرار می‌دهد.

خالق زیبایی‌ها هر كدام از این اجزا را با ظرافت و دقت وصف‌ناپذیری در بدن ما آفریده است تا هر كدام به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهند. برای حفظ این اجزای گرانبهای بدنمان بهتر است به توصیه‌های دكتر نریمانی توجه كنیم:

1- سعی كنیم با افزایش دانش و اطلاعات به اهمیت هر یك از اجزای بدن خویش پی برده تا انگیزه قوی برای محافظت از آنها داشته باشیم. خداوند به همه انسان‌ها پتانسیل سلامتی و زیبایی را هدیه داده است و برخی اقدامات بشری است كه این پتانسیل را به خطر می‌اندازد. سعی كنیم در جهت شناخت این عوامل جدی باشیم تا از بروز آنها پیشگیری كنیم كه پیشگیری بهتر از درمان است.

2- طی شبانه روز به طرز صحیح دندان‌ها و لثه هایمان را تمیز كنیم و برای رفع تكلیف مسواك نزنیم و از نخ استفاده كنیم و از محصولات مكمل فقط با نظر دندانپزشك استفاده كنیم.

3- منتظر درد و علامت هشدار‌دهنده نباشیم و از معاینات دوره‌ای توسط دندانپزشك غافل نشویم تا بتوانیم بیماری‌های دهان و دندان را در مراحل اولیه كنترل كنیم. در مواردی كه مشكلات تمیزكردن دندان داریم با متخصص مربوطه مشورت كنیم.

4- در رژیم غذایی مدیریت به خرج بدهیم؛ مثلا مصرف مواد قندی را كه می‌توانند زمینه ساز چاقی، پوسیدگی و انواع بیماری‌های دیگر شوند در خود و فرزندانمان مدیریت كنیم. بدین معنا كه حجم و دفعات مصرف آنها را طی روز كاهش دهیم. باتوجه به علاقه كودكان به این مواد، بهتر است حجم دلخواه آنها در یك یا دو وعده با فاصله زمانی طولانی باشد تا زمینه رسیدن مواد مورد نیاز میكروب‌ها جهت تولید اسید و ترشح مواد سمی را كم كنیم.

5- اطلاعات مورد نیازمان را از مراكز و افراد تأیید شده كسب كرده و به آگهی‌های مختلف بیهوده اعتماد نكنیم

دادگاه ریگی برگزار شد (+تصاویر دادگاه)

دادگاه ریگی برگزار شد (+تصاویر دادگاه)
جلسه رسیدگی به اتهامات عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور در یکی از شعب دادگاه های انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی توحیدی برگزار شد.
به گزارش تابناک، پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران خبر داد: در این جلسه دادگاه که با حضور متهم، وکیل وی و نماینده مدعی العموم تشکیل شد، کیفرخواست صادره علیه متهم به اتهام "محاربه و افساد فی الارض" توسط نماینده دادستان قرائت شد.
معاون دادستان تهران به عنوان نماینده مدعی العموم در کیفرخواست صادره با اشاره به 79 مورد جنایات متهم عبدالمالک ریگی و گروهک تحت سرکردگی وی به خصوص در به شهادت رساندن ده ها تن از مردم بی گناه، از دادگاه برای متهم ریگی تقاضای اشد مجازات کرد.
این گزارش حاکی است در جلسه دادگاه که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تشکیل شد، شکات و خانواده های شهدای اقدامات تروریستی گروهک مذکور نیز حضور داشتند که با قرار گرفتن در جایگاه، ضمن اعلام شکایت خود، به بازگویی روند شهادت بستگانشان پرداختند.
بنابر این گزارش، در پی قرائت کیفرخواست مدعی العموم و اظهارات شکات، متهم به دفاع از خود پرداخت و ضمن قبول اتهام و جنایات ارتکابی، اقدامات خود را اشتباه خواند و تاکید کرد جنایاتش با موازین اسلامی و انسانی در تضاد بوده است و در ادامه از عوامل گروهک خود نیز خواست که اشتباهات او را تکرار نکنند. وی همچنین خواستار بخشش از سوی شکات پرونده شد.
متعاقبا در ادامه جلسه دادگاه، وکیل متهم نیز به دفاع از موکل خود پرداخت و اعلام کرد لایحه دفاعیه خود را متعاقبا به دادگاه ارایه خواهد کرد.
گفتنی است با توجه به اهمیت پرونده و اتهامات عبدالمالک ریگی، پیشتر رسیدگی به اتهامات نامبرده به دستور رییس قوه قضائیه و موافقت دیوان عالی کشور به دادسرا و دادگاه های تهران احاله شده است

مهریه‌ام‌‌ 32 دندان شوهرم است!


زنی در حضور قاضی دادگاه اعلام كرد كه مهریه‌اش را كه 32 دندان شوهرش است، می‌خواهد.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این زن 28 ساله در حضور قاضی شعبه 236 این مجتمع مدعی شد: شوهرم معتاد به تریاك است. قبل از اینكه توسط مواد مخدر، دندان‌های شوهرم خراب شود، مهریه‌ام كه 32 دندان اوست را می‌خواهم.

مرد 34 ساله در دادگاه حضور داشت و گفت: من مهریه همسرم را نمی‌دهم و حاضر هستم به زندان بیفتم ولی بی‌دندان نشوم. اگر او بخواهد و قبول كند برایش دندان می‌خرم و هر وسیله دیگری بخواهد به او می‌دهم، ولی دندان خودم را به او نمی‌دهم.

زن در حضور قاضی تصریح كرد: من فقط دندان شوهرم كه حق و مهریه من است را می‌خواهم و او باید این مهریه را بپردازد.

مرد بیان كرد: اگر بخواهی حاضر هستم ملكی در شمال كشور به نامت كنم ولی دندان‌هایم را نمی‌دهم.

قاضی رسیدگی‌كننده به این موضوع، پرونده را برای رسیدگی بیشتر به كارشناسی این دادگاه ارجاع داد.

معما

شخصی درون زندانی حبس شده است. اتاقی که این شخص در آن نگاهداری میشود دو در دارد که یکی به سمت چوبه دار راه دارد ولی دیگری به بیرون زندان راه دارد و منجر به آزادی زندانی میشود. هر یک از این درها یک نگهبان دارد که یکی از انها همیشه راست میگوید و دیگری همیشه دروغ و هر دو از اینکه کدام در به کجا راه دارد و نیز از راستگویی یا دروغگویی نگهبان دیگر آگاهند. زندانی ما حق دارد تنها یک سوال از یکی از نگهبانها بپرسد و سپس یکی از درها را انتخاب کند. در ضمن نگهبانها فقط با “بلی” یا “خیر” پاسخ میدهند. او چطور می تواند با تنها یک سوال دری که به سوی آزادی باز میشود را پیدا کند؟! 

 

قبل از اینک پاسخ را در انتهای صفحه ببینید کمی فکر کنید! 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 


پاسخ: 

 

فکرهاتون را کردید؟ 

 

ساده است (همیشه معما بعد از حل ساده است!). زندانی به سراغ یکی از نگبانها میرود و میپرسد:

“اگر من از نگهبان دیگر بپرسم که این در به سمت آزاد شدن باز میشود یا نه، او چه خواهد گفت؟”

اگر در مذکور، در ِ آزادی باشد، دوحالت پیش میاید:

1- یا نگبان راستگو بوده، که او با توجه به دروغگو بودن نگهبان دیگر (که پاسخ خواهد داد : خیر) جواب میدهد: “خیر”

2- اگر نگهبان دروغگو باشد، جواب نگهبان دیگر ( بلی ) را برعکس خواهد کرد و او هم خواهد گفت ” خیر”!

پس جواب “خیر” به معنای اینست که این در، به سمت بیرون زندان راه دارد! به همین ترتیب جواب “بلی” یعنی این در به چوبه دار ختم میشود.

امان از دست این پیرمردها

در یک غروب جمعه٬ پیرمردی مو سفید٬ در حالی که دختر جوان و زیبایی بازو به بازویش او را همراهی می کرد٬ وارد یک جواهر فروشی شد و به جواهرفروش گفت: "برای دوست دخترم یک انگشتر مخصوص می خواهم."  

 


مرد جواهرفروش به اطرافش نگاهی انداخت و انگشتر فوق العاده ایی که ارزش آن چهل هزار دلار بود را به پیرمرد و دختر جوان نشان داد. چشمان دختر جوان برقی زد و تمام بدنش از شدت هیجان به لرزه افتاد.  

 


پیرمرد در حال دیدن انگشتر به مرد جواهرفروش گفت: خب٬ ما این رو برمی داریم. جواهرفروش با احترام پرسید که پول اون رو چطور پرداخت می کنید؟ پیرمرد گفت با چک٬ ولی خب من می دونم که شما باید مطمئن بشید که حساب من خوب هست٬ بنابراین من این چک رو الان می نویسم و شما می تونید روز دوشنبه که بانکها باز می شه٬ به بانک من تلفن بزنید و تایید اون رو بگیرید و بعد از آن٬ من در بعدازظهر دوشنبه این انگشتر را از شما می گیرم.  

 


دوشنبه صبح مرد جواهرفروش در حالی که به شدت ناراحت بود به پیرمرد تلفن زد و با عصبانیت به پیرمرد گفت:من الان حسابتون رو چک کردم٬ اصلا نمی تونم تصور کنم که توی حسابتون هیچ پولی وجود نداره! پیرمرد جواب داد: متوجه هستم٬ ولی در عوضش می تونی تصور کنی که من چه آخر هفته معرکه و هیجان انگیزی رو گذروندم!!؟

روز مادر...


شاید خیلیاتون از الان به فکرکادوی روز مادرین!

به فکر جشن گرفتن.غافلگیر کردن.
به فکر خوشحال کردن مادری که بهتریناشو برای شما خواسته.

میتونین روز خوبی داشته باشین

این روز میتونه با دادن یه دسته گل شروع بشه:


یا با یه نگاه مهربون



باید فضا رو آروم درست کنی



یادآوری خاطرات یه لذت دیگه ای داره



به عنوان کادو

میتونی براش یه کیف بخری



یا یه کیف پول!



لباس زیرم خوبه




اگه پول داری طلا وجواهرم میتونه مامانتو خوشحال کنه:



حلقه از همشون خوشگلتره:



اماااااااا

از همه بهتر
خوشگلتر
گرونتر
وباارزشتر

واسه مادرتون فقط وفقط یه چیزه!



یه دوست دارم با یه بوس

اس ام اس ویژه روز مادر

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .

.

.

.

ای دوست به حنجر شهیدان صلوات / بر قامت بی سر شهیدان صلوات

از دامن زن مرد به معراج رود / بر دامن مادر شهیدان صلوات . . .

.

.

.

بیستم ماه جمادی / این ندا دادی منادی

آمده هنگام شادی / فاطمه از مام زادی

.

.

.


میلاد سرور بانوان جهان

و مادر تمام شیعیان بر شما و تمام ایرانیان مبارک باد . . .

.

.

.

شد جهان پرشور و غوغا / صفحه ی گیتی مصفا

بیت احمد طور سینا / پا نهد زهرا-س به دنیا . . .

.

.

.

در زاد روز این پسر و مادر / شمس و قمر قرینه ی یکدیگر

مادر، بزرگ بانوی دین، زهراست / فرزند او، خمینی روح الله است

مادر، چراغ روشن ایمان است / فرزند، روشنایی ایران است

از مهر مادر و خط این فرزند / یا رب به ما جدائی از آن مپسند . . .

.

.

.

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست

عزیزترین عزیزانم ، روزت مبارک . . .

.

.

.

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی

مادر خوبم ، روزت مبارک . . .

.

.

.

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم . . .

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد . . .

.

.

.

*;%"*
*%;;%"*
*;%*;%"*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )

مادرجون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات !

.

.

.


می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟

روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه اما روز پدر جوراب فروشی ها !

می دونی شباهشتون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا می ره !!!

.

.

.

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران

مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد . . .

.

.

.

دو موجود هستی گرامی تر است / یکی میهن و دیگرش مادر است

ستایش کنم زن که او مادر است / که مادر سزاوار زیب و زر است

تو ای مادر من نوای میهن من / کنم خواب در اغوشت ای سرور من . . .

.

.

.

مادر

کاشکی می شد بهت بگم / چقدر صدات و دوست دارم

لالایی هات و دوست دارم / بغض صدات و دوست دارم . . .

.

.

.

بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند

سر از خاک بر می آورند . . .

.

.

.

مادر تو غزل زیبای محبت و ایثاری

دوستت دارم و نام تو را با چشمه ها و رودها زمزمه میکنم . . .

.

.

.

همسرم، معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم.

مادرم، با تو زیستن، بهشتِ زندگی من است . . .

.

.

.

مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم،

اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی . . .

.

.

.

مادرم، تو تنها ستاره‌ای هستی که در روز و شب می‌درخشی.

ی ستاره‌ی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم . . .

.

.

.

بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

.

.

.

آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان

دستان‌تان را بوسه می‌زنیم . روزتان مبارک . . .

.

.

.

در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود

روزت مبارک فرشته خلقت . . .
.

.

.

.

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .

.

.

.

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .

.

.

.

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .

.

.

.

به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .

.

.

.

هر زنی دو مرد را دوست دارد !

یکی ساخته تخیلات اوست ، و دیگری هنوز به دنیا نیامده !

.

.

.


.

.

.

آسودگی از محن ندارد مادر ، آسایش جان و تن ندارد مادر ،

دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ، ورنه غم خویشتن ندارد مادر . . .

.

.

.

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . .

.

.

.


روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم

و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .

.

.

وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و

دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت

عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم. روز ولادت

حضرت زهرا را به شما همسر عزیز و مهربانم پیشاپیش تبریک میگویم . . .

.

.

.

ای مادر عزیز که جانم فدای تو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

تولد مظهر خلقت مبارک باد . . .

.

.

.


.

.

.

چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی

تو زهرایی , تو زهرایی . . .

.

.

.

همسرم عزیزم ، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست

و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم . . .

.

.

.

بنام آنکه شادی وخوشبختی را آفرید به آسمان گفتم قشنگترین جمله را بگو تا برای

عزیزترین کسم بنویسم : گفت بنویس دوست دارم بی نهایت باصداقت تا قیامت تقدیم به

همسرعزیزم به مناسبت سالروز میلاد حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (ع) و روز زن . . .

.

.

.

سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر

قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .

.

.

.

در نگاه پر فروغت در آماقه سوکوتت تنها محبت را میبینم مهر تو در زره زره ی وجودم رخنه

کرده و حال به زیبا ترین و مقدس ترین واژه یعنی مادر قسم می خورم که دوستت دارم

مادر عزیزم روزت مبارک . . .

.

.

.

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران

مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد.

روزت مبارک مادر خوبم . . .

.

.

.

مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی ، تو شگفتی خلقتی

تو لبریز عظمتی ، تو را دوست دارم و می ستایمت .

دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت , رحمت و عزت می طلبم . . .

.

.

.


.

.

.

دوست دارم همیشه همرنگ صداقت باشی .

روزت مبارک همسر عزیزم . تنها تکیه گاه منی دوستت دارم . . .

.

.

.

همسرم روزت را تبریک گفته و هزاران هزار شاخه ی روز صورتی را به همراه تمام عشق که

موجودیم است تقدیمت می کنم قربونت برم بدون که همیشه دوست داشتم دارم و

خواهم داشت . . .

.

.

.

همسر عزیزم زن زندگی من بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم. عاشقانت همه

نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم.

روزت مبارک عزیزم . . .

.

.

.

السلام ای درخت نور بر تنت همیشه رخت نور

ای الهه ی وفا و عشق ای تو خوبی و صفا و عشق

پاکی از وجود پاک توست عشق قلب سینه چاک توست . . .

.

.

.

ولادت ام الائمه ، حضرت فاطمه ، بر شما و بر همه ، مبارک باد . . .

.

.

.

سرای احمد امشب رشک طور است / زمین و آسمان غرق سرور است

نهد پا در جهان دخت محمد-ص / به راهش از جهان گلریز حور است . . .

.

.

.

دوش از سرور غیبم / بر گوش دل ندا شد

گفتا زجای برخیز، / عالم پر از صفا شد

ظاهر فروغ زهرا-س / از بیت مصطفی شد . . .

.

.

.

میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .

.

.

.

عالم شده معطر از گلشن خدیجه / خندد گل محمد در دامن خدیجه

آنان که دیده بستند از خدمت خدیجه / کی می توان ببینند این عزت خدیجه . . .

.

.

.

هدیه به پیشگاه این مادر و فرزند نورانی ، صلوات . . .

.

.

.

باز از چمن داور، یک غنچه نمایان شد / از یمن قدوم او عالم همه بستان شد

برخیز نما شادی، ایام سرور آمد / چون باز دری بر خلق از روضه ی رضوان شد . . .

.

.

.

زهرا که از فروغش عالم ضیا گرفته / دین نبی ز فیضش نشو و نما گرفته

مریم زمکتب او درس حیا گرفته / جشنی به عرش اعلی بهرش خدا گرفته . . .

.

.

.

مادر خوبم :

به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود

و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود

روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .

مدل لباس Avrilia

مدل لباس نوجوانان مارک Avril Lavigne














Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes