۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

دعوای عجیب و تعقیب و گریز دو راننده زن در خلاف جهت بزرگراه!

دعوای زنانه راننده‌های 2 خودروی مدل بالا به جایی کشید که آنان در خلاف جهت بزرگراه صدر، یکدیگر را تعقیب می‌کردند. این 2 زن با خودروهای آزرا و تویوتا کمری دست به انتقام‌جویی عجیبی در رانندگی زدند و همه را در بزرگراه صدر به وحشت انداختند.

در یکی از روزهای اردیبهشت‌ماه سال جاری زن جوانی سوار بر خودروی آزرا، پشت چراغ قرمز قیطریه بود که ناگهان راننده یک خودروی تویوتا کمری با سرعت به سمت وی آمد و آینه آزرا را شکست و با سرعت گریخت.

زن جوان وقتی متوجه فرار راننده خاطی شد با چهره‌اي خشمگين به تعقیب وی پرداخت تا از او انتقام بگیرد. راننده خودروی تویوتا کمری نیز که یک زن بود، وقتی متوجه شد زن خشمگین در تعقیب او است پایش را روی پدال گاز گذاشت و وارد بزرگراه صدر شد. راننده زن برای فرار دست به اقدام عجیبی زد و بزرگراه صدر را خلاف جهت حرکت کرد. همه خودروها با دیدن 2 خودروی مدل بالا که رانندگان آن زن بودند و بزرگراه را خلاف جهت می‌رفتند، وحشت کردند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. هر 2 زن با سرعت بسیار بالا یکدیگر را تعقیب می‌کردند تا اینکه راننده خودروی آزرا خود را به تویوتا کمری رساند و برای انتقامجویی آینه آن را شکست. هر 2 زن از خودرو پیاده شدند و راننده خشمگین آزرا به جان راننده خودروی تویوتا کمری افتاد و او را به باد کتک گرفت.

همان لحظه بود که پلیس سر رسید و هر 2 زن را بازداشت کرد. 24 ساعت بعد این 2 راننده با سرو‌صورتی کبود پیش روی بازپرس شمس‌الدینی از شعبه 7‌بازپرسی دادسرای شمیرانات ایستادند. راننده تویوتا گفت: من از راننده خودروی آزرا شکایت دارم، چون به سمت من حمله کرد و مرا به باد کتک گرفت. وی که دانشجوی رشته پزشکی است، گفت: من عجله داشتم و می‌خواستم به خانه یکی از بستگانم بروم وقتی با خودروی این زن برخورد کردم، اصلا متوجه شکستن آینه آن نشدم و با گمان اینکه اتفاقی نیفتاده، به راهم ادامه دادم اما در یک لحظه راننده خودروی آزرا را دیدم که برایم خط و نشان می‌کشید. ترسیدم و ناچار شدم در خلاف جهت بزرگراه صدر حرکت کنم. فکر نمی‌کردم تعقیبم کند اما این زن هم خلاف جهت آمد و آینه خودرویم را شکست و بعد مرا به باد کتک گرفت.

وی افزود: من از این زن شاکی هستم و برای طول‌درمان به پزشکی قانونی خواهم رفت.

راننده خودروی آزرا نیز چنین ادعا کرد: پشت چراغ قرمز ایستاده بودم که ناگهان این زن با سرعت بسیار بالا از کنار من گذشت و آینه خودرویم را شکست. ترسیدم، بوق زدم، چراغ زدم تا توقف کند اما او اعتنایی نکرد. من هم به تعقیبش پرداختم که ناگهان وارد بزرگراه صدر شد و در اقدامی عجیب خلاف جهت حرکت کرد. عصبانی بودم و باید هر طور شده بود رویش را کم می‌کردم و از او انتقام می‌گرفتم به همین خاطر من هم خلاف جهت وارد بزرگراه شدم و خود را به نزدیکی خودروی تویوتا کمری رساندم. آینه‌اش را شکستم و از شدت عصبانیت با مشت ضربه‌ای به صورتش زدم تا اینکه پلیس سر رسید و... .

بررسی‌ها درباره این دعوای زنانه و تخلف در رانندگی آنها از سوی شمس‌الدینی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای شمیرانات ادامه دارد تا زوایای پنهان آن آشکار شود.
Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes