۱۳۸۷ آذر ۱۷, یکشنبه

اعتراف تکان‏دهنده پدری که دختر خود را سوزاند

سارا ترسیده بود، نمی‌‏توانست التماس کند... فقط یک جمله می‌‏گفت، "چشم بابا ... چشم... هر چه شما بگویید..." نفت را روی سر سارا ریختم. بخاری را روشن کردم و او را محکم به بخاری چسباندم تا آتش بگیرد. وقتی سارا در شعله‌‏های آتش گرفتار شد بلافاصله از منزل فرارکردم.

21 آبان ماه خبر قتل دختری کوچک در روز تولدش به دست پدر معتاد منتشر شد.رضا عامل این جنایت دهشتناک در آرامش کامل نحوه به قتل رساندن سارا کوچولو را برای ایلنا تشریح کرد.وی با طمانینه عجیبی جملات سارا کوچولو هنگام مرگ را تکرار می‌‏کند.

"رضا" عامل جنایت در توضیح کامل‌‏تری در گفت‌‏وگو با ایلنا گفت: 20 سال است کارمند بانک هستم و در شغل خود از تبحرخاصی برخوردارم. یک روز که مشغول انجام کارهای روزمره بودم دختر جوانی برای افتتاح حساب و امور بانکی به من مراجعه کرد،‌ با دیدن آن دختر جوان احساس کردم به او علاقه مند شده‌‏ام بنابراین درجلسات بعدی که او به بانک مراجعه می‌‏کرد پیشنهاد ازدواج را به او دادم و پس از گذشت مدت کوتاهی با یکدیگر ازدواج کردیم.
وی افزود: مدتی بعد اختلافات ما آغاز شد ابتدا تصور می‌‏کردیم با آمدن فرزند به زندگی مشترکمان وضعیت کمی بهبود می‌‏یابد اما به دنیا آمدن "سارا" هم مشکلی را از ما حل نکرد و پس از گذشت پنج سال ما از یکدیگر جدا شدیم و سارا تحت حضانت من قرار گرفت و مادرش می‌‏توانست طبق قانون و برنامه‌‏ای که قاضی داده بود سارا را ملاقات کند.

رضا ادامه داد: وقتی همسرم ازمن طلاق گرفت،‌ از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شدم و طی رفت و آمد با دوستان ناباب به سمت اعتیاد کشیده شدم. ابتدا تریاک مصرف می‌‏کردم اما پس از گذشت مدتی ماده مخدر دیگری به نام "شیشه" جایگزین تریاک شد. من برای تسهیل در مصرف ماده مخدر شیلنگی را به گاز وصل می‌‏کردم و سر دیگرش را به یک فندک متصل کردم و حتی گاهی در حضور سارا مصرف می‌‏کردم.

وی درادامه به تشریح جزییات قتل سارا کوچولو پرداخت و گفت: به مواد مخدر بیش از حد وابسته شده بودم، که دیگر سارا را نمی‌‏دیدم، از او تنفر داشتم. نمی‌‏خواستم او زنده باشد، حتی چندین جلسه قصد داشتم با استفاده از اسلحه شکاری‌‏ام که حتی مجوزش را داشتم او را به قتل برسانم اما موفق نمی‌‏شدم، زیرا التماس‌‏های سارا وگریه‌‏هایش باعث می‌‏شد از این کارصرف نظر کنم، روز وقوع جنایت ساعت نه صبح از خواب بیدار شدم، آن روز را از بانک مرخصی گرفته بودم. پس از مصرف شیشه از منزل خارج شدم، سارا به منزل خاله‌‏اش رفته بود، زیرا مادرش قصد داشت در منزل خواهر خود دخترش را ملاقات کند. ساعت دو بعدازظهر به آنجا رسیدم، سارا فهمیده بود که می‌‏خواهم او را به قتل برسانم، بنابراین از آمدن همراه من امتناع می‌‏کرد.با تهدید و اعمال زور او را از آن منزل خارج کردم. چون حالت طبیعی نداشتم خواهر همسر سابقم نگران شده بود و موضوع را سریعا به مادر سارا اطلاع داده بود.

به منزل که رسیدیم سارا را به طبقه دوم انتقال دادم، سارا ترسیده بود، نمی‌‏توانست التماس کند، ساکت نشسته بود،‌ و هر چه می‌‏گفتم در پاسخ حرف هایم فقط یک جمله می‌‏گفت، "چشم بابا .... چشم... هر چه شما بگویید...." همان لحظه بود که همسرم از راه رسید جر و بحث ما شروع شد،‌‏به شدت با هم درگیر شدیم، خود را به طبقه دوم رساندم. از پله‌‏های مشرف به پشت بام بالا رفتم، گالن نفت را برداشتم و به تمام قسمت‌‏های منزل پاشیدم، پدرم به خاطر استشمام بوی نفت به طبقه بالا مراجعه کرد،‌ او را به منزل خودش هدایت کردم و برای اینکه نتواند سارا را نجات بدهد درب را قفل کردم. باقی مانده نفت را روی سر سارا ریختم. قبل از اینکه مادر سارا برای نجات دادنش کاری می‌‏کرد باید کار را یکسره می‌‏کردم. بخاری را روشن کردم، سارا از جا بلند کرده و به نزدیک بخاری بردم او را به بخاری ‌‏چسباندم. او را محکم به بخاری چسباندم تا آتش بگیرد. وقتی سارا در شعله آتش گرفتار شد بلافاصله از منزل فرار کردم، گاهی به پشت سرم نگاه می کردم که تمام منزل در محاصره آتش گرفتار شده است. می‌‏خواستم مطمئن ‌‏شوم که دیگر سارا زنده نیست، اما به هنگام فرار از منزل توسط همسایه‌‏ها دستگیر شدم.

بازپرس ویژه قتل در تهران:قانونی برای مصرف کنندگان مواد روانگردان وجود ندارد
محمد شهریاری، بازپرس این پرونده هولناک درخصوص علت بروز این جنایت در گفت و گوی اختصاصی به ایلنا گفت: متاسفانه عامل اصلی بروز این جنایت اعتیاد "رضا" به مواد صنعتی است که می‌‏توان از این دسته "شیشه" را نام برد. مصرف مواد صنعتی که به مواد روانگردان شهرت دارند باعث ایجاد اختلالات روانی در فرد مصرف کننده می‌‏شود،‌ به حدی که فرد مصرف کننده تحت تاثیر این مواد همچون برده‌‏ای هیچ اختیاری ازخود ندارد.
وی در ادامه گفت: متاسفانه در شش قتل اخیرصورت گرفته، شاهد چهار قتلی بودیم که عامل اصلی آنها درپی مصرف مواد مخدر دست به جنایت زده‌‏اند. پدر سارا هم جزء این افراد است و با توجه به معاینات صورت گرفته مشخص شد وی تحت تاثیر مواد مخدر دست این به جنایت هولناک زده است.
بازپرس ویژه قتل تهران ضمن اشاره به نبود قانونی درباره مصرف مواد روانگردان در قانون مجازات‌‏های اسلامی گفت: متاسفانه در قانون مجازات‌‏های‌‏اسلامی اشاره‌‏ای به اینکه مواد روانگردان جزء مواد مخدر است، نشده است.
وی افزود: از انواع مواد روانگردان که برگرفته از مواد صنعتی و شیمیایی است می‌‏توان به قرص‌‏های اکتسازی، شیشه و کراک اشاره کرد. فرد مصرف کننده این نوع مواد از حالت طبیعی خودخارج شده و دست به اعمالی می‌‏زند که جنایت سوزاندن دختر 11 ساله از اثرات مخرب این نوع مواد است.
شهریاری تصریح کرد:‌ متاسفانه قانونگذار اشاره‌‏ای به این موضوع مهم که مواد روانگردان و صنعتی هم ازمواد مخدر است، نکرده است.
شهریاری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اخیراً مشاهده شده بیشتر جنایات‌‏های صورت گرفته به دنبال مصرف قرص‌‏ها و مواد روانگردان صورت گرفته است، قانونگذار باید توجه بیشتری به این مهم داشته باشد و باید در قانون مجازات‌‏های اسلامی ذکر شود که مواد روانگردان هم مخدر است و هم فرد مصرف کننده معتاد تلقی می‌‏شود و طبق قانون باید با وی برخورد شود.

بازپرس ویژه قتل در پایان گفت: مرگ "سارا"‌‏ یکی از دلخراش‌‏ترین اتفاقاتی بود که در سال جاری رخ داد. دختری که قربانی اعتیاد پدرش شد ‌‏و امید آن داریم که دیگر جامعه ما شاهد بروز چنین اتفاقات دلخراش نباشیم.
نظرات کاربران:
خدایا همه ما را به راه راست هدایت فرما. باید دید چرا حضانت بچه را به یک فرد معتاد داده. بی شک به جز پدر این کودک افراد دیگری نیز مسئول قتل این کودک هستند.
شما اشتباه می کنید این مطالب را به این شکل می نویسید نوشتن این مطالب چه مشکلی را حل می کند ؟ تنها قبح این مسائل را می ریزد . لطفا این مطلب را بردارید
لعنت خدا به باعث و بانی این اعتیاد
تو را به ناموس علی(ع) اعدامش کنید.

Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes