۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

ماجرای جالب خواستگاری یک تاجر از دختر کلینتون در ازای 40 بز و 20 گاو!!


این تاجر کنیایی سه سال پیش با همسر اول خود که از هموطنانش است، ازدواج کرد. او می‌گوید: همسرم با ازدواج مجدد من به هیچ وجه مخالف نیست، مخصوصا...
در سفر اخیر "هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا، یک تاجر جوان کنیایی، در ملأ عام از "چلسی" دختر کلینتون خواستگاری کرد.این تاجر کنیایی که می‌خواهد دختر کلینتون را به عنوان همسر دوم خود انتخاب کند، به وزیر امور خارجه آمریکا گفت: حاضرم 40 بز و 20 گاو مهر دخترت کنم. آن را به یکباره پرداخت خواهم کرد.گفتنی است این تاجر کنیایی که "گودوین کمبوکی چیکروگر" نام دارد، نه سال پیش هم این پیشنهاد را به "بیل کلینتون" رئیس جمهور وقت آمریکا داده بود. "بیل" در آن زمان کنیا را به عنوان یکی از آخرین سفرهای خارجی دوران ریاست خود انتخاب کرد.



این تاجر جسور کنیایی در ادامه به "هیلاری کلینتون" گفت: من این پیشنهاد را قبلا هم به خانواده شما داده بودم. هنوز هم پای حرفم هستم و دوست دارم با دختر شما ازدواج کنم."گودوین" که یک فروشگاه لوازم برقی در شمال کنیا دارد، طی گفتگویی با شبکه خبری CNN در این باره گفت: "چلسی کلینتون" دختری زیبا و نیک دل است. من تا بحال او را از نزدیک ندیده‌ام اما او و خانواده‌اش را دوست دارم و این خانواده را خانواده‌ای خوشبخت می‌دانم.
سال‌های بسیار زیادی انتظار کشیده‌ام تا با "چلسی" دیدار کنم و به او بگویم که دوستش دارم.این تاجر کنیایی سه سال پیش با همسر اول خود که از هموطنانش است، ازدواج کرد. او می‌گوید: همسرم با ازدواج مجدد من به هیچ وجه مخالف نیست، مخصوصا با دختر "کلینتون".در واکنش به این پیشنهاد تاجر کنیایی، وزیر امور خارجه آمریکا گفت: من تصمیم گیرنده نیستم. "چلسی" دختر بزرگ و مستقلی است. پیشنهاد شما را به او خواهم گفت. تصمیم با خود اوست.در همین حال "فرید زکریا" مجری هندی تبار شبکه CNN در مورد مهر پیشنهادی این تاجر کنیایی گفت: 40 بز و 20 گاو، پیشنهاد کمی نیست به ویژه اینکه ما در بحران اقتصادی به سر می‌بریم.


Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes