۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

قاتل با تلفن مقتول پیامك می‌فرستاد!

گروه حوادث: مردی كه به دنبال اختلاف مالی با دوستش، وی را به قتل رسانده و پس از رها كردن جسد وی در سد یك روستا، برای گمراه كردن پلیس، با تلفن همراه مقتول به خانواده وی پیامك ارسال كرده بود، دستگیر شد. قاضی حدادی، دادستان عمومی و انقلاب خمین با اشاره به خبر دستگیری این قاتل فراری روز گذشته به «جام‌جم»‌ گفت: 6 آبان امسال، زنی به مركز پلیس شهرستان خمین مراجعه كرد و از ناپدید شدن شوهر 44 ساله‌اش به نام محمد خبر داد و بیان كرد، شوهرم 30 مهر ماه به محل كارش رفت و دیگر بازنگشت تا این كه روز بعد، پیامكی از تلفن همراه وی دریافت كردم مبنی بر این كه او به شهرستان قم سفر كرده است.
من هم به گمان این كه او برای كاری به این شهر سفر كرده، شك نكردم و روز بعد با تلفن همراه او تماس گرفتم كه خاموش بود. به همین خاطر به اوضاع مشكوك شدم و سعی كردم خبری از او بگیرم كه موفق نشدم و تصمیم گرفتم از پلیس كمك بگیرم. به دنبال این شكایت، پرونده‌ای تشكیل و جستجوی كارآگاهان جنایی خمین برای یافتن مرد گمشده ‌ محمد ‌ آغاز شد.
خودروی مقتول در خیابان رها شده بود
دادستان خمین ادامه داد: تحقیقات قضایی پلیسی ادامه داشت تا این كه مردی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و گفت، یك دستگاه خودروی پراید در یكی از محله‌های خمین پیدا شده است.به دنبال این تماس، ماموران به محل عزیمت و خودرو را به پاركینگ پلیس منتقل كردند و در تحقیق از اهالی محل پی بردند 2 مرد جوان از چند شب قبل، خودرو را به این محل منتقل كرده‌اند و نیمه شب با آن از محله خارج شده‌اند و پس از چند ساعت، دوباره آن را به همین محل آورده‌اند.كارآگاهان جنایی كه احتمال می‌دادند، خودرو سرقتی باشد، با استفاده از كارت داخل خودرو، برای فاش شدن هویت مالك، به استعلام از اداره پست پرداختند كه معلوم شد مالك خودرو، محمد مرد گمشده است.
ردپای 2مرد جوان در پرونده
با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران برای یافتن مرد گمشده سرنخ‌های خود را در شهرستان خمین مورد بررسی قرار دادند تا این كه موفق به كشف تصویر 2 سارق شدند.با به دست آمدن تصاویر متهمان، جستجو برای یافتن آنها آغاز شد و مخفیگاه یكی از آنها 8‌ آبان ماه شناسایی و وی در یك اقدام ضربتی دستگیر شد.پس از انتقال مرد به مركز پلیس، وی مورد بازجویی قرار گرفت و دچار تناقض‌گویی‌های متعددی شد، تا این كه در ادامه تحقیقات قضایی پلیسی معلوم شد، این مرد از آشنایان مرد گمشده است و اختلاف مالی با وی داشته است.
كشف جسد مقتول در سد یك روستا
كارآگاهان جنایی كه احتمال می‌دادند این مرد از سرنوشت مرد گمشده باخبر است، تحقیقات خود را بر او متمركز كردند تا این كه 9 آبان، یكی از اهالی روستای عباس‌آباد خمین با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از پیدا شدن جسد مرد میانسالی در سد روستای محل سكونت خود خبر داد.دادستان عمومی و انقلاب خمین اضافه كرد: به دنبال این تماس كارآگاهان جنایی به روستای فوق عزیمت كردند و از داخل سد، جسد مرد میانسالی را كه با دست و پای بسته داخل سد افتاده بود، بیرون آوردند و به پزشكی قانونی انتقال دادند كه مشخص شد، جسد متعلق به مرد گمشده است. به دنبال كشف جسد محمد، با احتمال این كه وی از سوی فرهاد مرد دستگیر شده به قتل رسیده، به تحقیق مجدد از وی پرداختند و عاقبت پس از سكوت چند روزه؛ او راز قتل محمد را فاش كرد.
اعتراف به قتل‌
فرهاد - متهم به قتل - در اظهاراتش به پلیس گفت: 5 میلیون تومان به مقتول بدهكار بودم و در قبال ‌آن سفته‌ای به او پرداخت كردم. چند هفته قبل از وی خواستم سفته را به من تحویل دهد تا در اولین فرصت بدهی‌ام را به او پرداخت كنم، اما او توجهی نكرد و گفت پس از تسویه‌حساب، سفته را تحویل می‌دهد كه عصبانی شدم و تصمیم به قتل وی گرفتم. بنابر این با وی تماس گرفتم و به بهانه این كه قصد دارم، طلبش را بدهم، با او قرار گذاشتم.متهم به قتل ادامه داد: مقتول با خودروی پرایدش به محل ملاقات آمد و من با چاقو او را تهدید كردم، بعد با طناب دست و پایش را بستم و داخل خودرو انداختم و به سمت روستای عبا‌س‌آباد حركت كردم. مقتول التماس می‌كرد رهایش كنم، اما توجهی نكردم و پس از طی مسافتی وقتی به سد روستا رسیدیم، با پارچه‌ای چشم‌هایش را بستم و به داخل سد انداختمش و پس از سرقت خودروی وی متواری شدم. مدارك و اسناد هویتی او را هم در بیابانی سوزاندم. بعد با تلفن همراه وی به خانواده‌اش پیامك فرستادم كه نگران نباشند و بزودی از سفر به خانه بازخواهم گشت. بعد هم تلفن همراه او را خاموش كردم.متهم به قتل افزود: برای این كه بفهمم اهالی روستا جسد را پیدا كرده‌اند یا نه به حوالی سد رفتم و دیدم جسد به حاشیه دیوار سد آمده است. بنابر این گونی را پر از سنگ كردم و به پای مقتول بستم و به داخل سد رهایش كردم.بنابراین گزارش، متهم به قتل پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی درخصوص ابعاد مختلف پرونده و دستگیری همدست فراری متهم ادامه دارد.
Related Posts with Thumbnails

  

دو مجموعه ارزشمند آموزش شعبده بازی و تردستی با ورق + تخفیف استثنائی 
قیمت: 15000   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش بدنسازی با سیستم Muscle & Fitness Series 
قیمت: 5000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش مهارتهای فوتبال توسط دیوید بکهام+هدیه 
قیمت: 5500   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تکنیک های مدرن دفاع شخصی با دست خالی 
قیمت: 6500   5000 تومان  

           

 

 

  

مجموعه 8 مستند دلهره آور + 20 فیلم ترسناک 
قیمت: 12000   6500 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین و جدیدترین آموزش خیاطی به زبان فارسی 
قیمت: 14500   8000 تومان  

           

 

 

  

آموزش زبان نصرت 1 و 2 + تقویت حافظه نصرت در یک DVD با قیمت عالی 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

  

آموزش تعمیرات و مکانیک خودرو پژو 206 
قیمت: 4500   3800 تومان  

           

 

 

  

با این 3 دی وی دی استاد فتوشاپ شوید + ارزان + همراه هدیه 
قیمت: 9500   6500 تومان  

           

 

 

  

آموزش تقویت حافظه و تند خوانی (دکتر سیدا: مرد حافظه ایران) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

مستند جدید و دیدنی شیطان پرستان ایرانی 
قیمت: 6000   4500 تومان  

           

 

 

  

تمامی نوار قصه های دوران کودکی شما در یک دی وی دی+هدیه - از دست ندید 
قیمت: 7000   4500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه آلبوم ها و آهنگ های سنتی از قدیم تا امروز (کامل ترین مجموعه موجود) 
قیمت: 12000   7500 تومان  

           

 

 

  

کلکسیون مسابقات قویترین مردان جهان+هدیه (World Strongest Man) 
قیمت: 12000   9500 تومان  

           

 

 

  

مجموعه کامل سمینارهای تکنیک های موفقیت دکتر شاهین فرهنگ 
قیمت: 12000   6000 تومان  

           

 

 

  

کامل ترین مجموعه آلبوم ها و تک آهنگ های ترکی + هدیه(آهنگ های 2010 ترکی) 
قیمت: 17000   12000 تومان  

           

 

 

  

مستند جذاب حیات وحش پارک ملی YellowStone - زیرنویس فارسی 
قیمت: 8000   5500 تومان  

           

 

 

  

مستند جنجالی زنان فوتبالیست در ایران + هدیه 
قیمت: 6000   4000 تومان  

           

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes